بهره‌برداری از 50 پروژه برق‌رسانی در استان فارس همزمان با هفته دولت

بهره‌برداری از 50 پروژه برق‌رسانی در استان فارس همزمان با هفته دولت

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "احمدرضا خسروی"، هدف از افتتاح اين پروژه‌ها را تلاش در جهت افزايش رضايتمندي مشتركان، استفاده بهينه از امكانات و منابع موجود، تأمين برق پايدار و مطمئن عنوان كرد و افزود: این پروژه‌ها شامل برق‌رسانی به 6529 متقاضی برق شهری و روستایی است.
خسروی، با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها، بیش از70 کیلومتر شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف احداث و 60 دستگاه پست هوایی نصب شده است، یادآور شد: به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و رفع افت ولتاژ در برخی مناطق، با صرف اعتباری در حدود 21 میلیارد تومان، تعداد 10 دستگاه اتوترانس و 23 دستگاه پست هوایی نصب شده و تقویت 160 دستگاه پست هوایی و اصلاح 500 پایه فرسوده صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های برق‌رسانی به روستاهای بدون برق نیز اشاره کرد و گفت: هفت پروژه برق‌رسانی به روستاهای بدون برق استان با سرمایه گذاری 2 میلیارد و 400 میلیون تومان همزمان با هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شوند که با بهره‌‌برداری از این پروژه‌ها 56 خانوار ساکن در این روستاها از نعمت انرژی برق برخوردار می‌گردند.
وی افزود: برای برق‌رسانی به این روستاها 17 کیلومتر شبکه فشار متوسط و بیش از 3 کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث و هشت دستگاه پست هوایی با ظرفیت 225 کیلوولت آمپر نصب شده است.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از نصب 2 هزار کنتور هوشمند فهام طی هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این تعداد کنتور فهام برای مشترکان بزرگ دیماندی با صرف اعتباری معادل 6 میلیارد تومان نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه با بیان اینکه خدمت‌رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس محدود به زمان خاصی نیست، تصریح کرد: پرسنل صنعت برق استان با درک شرایط کنونی کشور، ناشی از شیوع بیماری مهلک کرونا، از روزهای نخست در کنار مدافعان سلامت بوده و در جهت خدمات‌رسانی مطلوب و تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات