پروژه‌های جدید عون‌بن‌علی؛ از آمفی تئاتر روباز تا موزه کوهنوردی استان

پروژه‌های جدید عون‌بن‌علی؛ از آمفی تئاتر روباز تا موزه کوهنوردی استان

به گزارش شهریار، شمس الله فیروزیان شامگاه امروز در آیین افتتاح باغ پرندگان و حیات وحش تفرجگاه عون بن علی گفت: در سال های اخیر با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، مدیریت هزینه رویکرد اصلی ما در انجام وظایف خود بوده است.

او در ادامه به برخی از فعالیت های جدید سازمان توسعه تفرجگاه عون بن علی اشاره کرد و افزود: دوماه پیش موزه و خانه کوهنوردی استان در این تفرجگاه به بهره برداری رسید و آمفی تئاتر روباز ۵هزار نفره نیز در حال احداث است که پیش بینی می شود تا دوماه آینده به مرحله بهره برداری برسد.

فیروزیان با بیان اینکه گلخانه دوم تفرجگاه عون بن علی برای مدیریت هزینه ها به صورت امانی احداث شد، گفت: با افتخار اعلام می کنیم که در سه سال اخیر، تمام نهال ها تولید گلخانه های خودمان بوده است.

او از اجرای عملیات سه پروژه جدید در این تفرجگاه خبر داد و اضافه کرد: ورودی و خروجی ویژه تفرجگاه، بدنه سازی اتوبان پاسداران و پارکینگ های شماره ۷ و ۸ هم اکنون در حال احداث اند.

فیروزیان اعلام کرد: عملیات احداث ساختمان مرکز اورژانس اختصاصی عون بن علی به پایان رسیده و در ماه های آتی تجهیز و تقدیم شهروندان می شود.

او همچنین از آغاز عملیات اجرایی فازهای بعدی حیات وحش و باغ پرندگان در آینده ای نزدیک خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات