پایش آنلاین رفتار مصرفی مشترکان دیماندی لرستان

پایش آنلاین رفتار مصرفی مشترکان دیماندی لرستان

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان در این خصوص اظهار داشت: حدود 10 هزار کنتور فهام در سطح استان نصب شده که از این تعداد حدودآ 8 هزارمشترک دیماندی و مابقی مشترکان 3 فاز تجاری بوده و با توجه به راه اندازی مرکز پایش کنتورهای فهام در ابتدای سال 99 به صورت مستمر رصد می‌شوند.
"فریدون خودنیا" با اشاره به مزایای فراوان کنتورهای فهام، گفت: با نصب این تعداد کنتور هوشمند توانستیم بسیاری از پارامترهای فنی را که تا کنون با سختی و هزینه زیاد جمع آوری می‌شد به‌صورت لحظه‌ای و با دقت زیاد به دست بیاوریم و از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنیم.
وی با بیان اینکه حدود 8 هزار مشترک دیماندی در استان وجود دارد، اظهار داشت: برای تمامی این مشترکان کنتور فهام نصب شده و با این اقدام مشترکان دیماندی که سهم عمده ای در مصرف برق دارند به صورت آنلاین پایش و رفتار مصرفی آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.
خودنیا با اشاره به فصل گرما و اهمیت مدیریت مصرف برق در این فصل، گفت تقریبا با تمامی مشترکان دیماندی تفاهم‌نامه همکاری منعقد شده و در صورتی که این مشترکان الگوی صحیح مصرف طرح خود را رعایت نکنند اطلاع رسانی‌های لازم صورت گرفته و مشترک نسبت به اصلاح رفتار مصرفی خود اقدام خواهد نمود که موجب کاهش مصرف و آزاد شدن ظرفیت نیروگاهی و همچنین تامین پایدار و مطمئن برای سایر مشترکان خواهد شد.
وی با بیان اینکه مشترکان پر مصرف در استان شناسایی شده‌اند، گفت: تعداد 1000 دستگاه کنتور فهام تک فاز برای این دسته از مشترکان تا پایان سال 99 نصب خواهد شد تا به صورت لحظه‌ای رفتار مصرفی آنها را رصد و مدیریت کنیم.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات