شاهد همدلی،همراهی و وحدت در مشهد و استان برای خدمت به مردم هستیم/  ...

شاهد همدلی،همراهی و وحدت در مشهد و استان برای خدمت به مردم هستیم/ ...

شاهد همدلی،همراهی و وحدت در مشهد و استان برای خدمت به مردم هستیم/ مدیریت شهری مشهد،فعال و پرتلاش درحال خدمت رسانی به زائر و مجاور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد،حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امروز درمراسم افتتاح پروژه ۷۵ متری رضوی که با حضور، شهردار مشهد، فرماندار، نماینده مردم رضویه در مجلس شورای اسلامی، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر و مسئولان شهری و استانی برگزار شد افزود: از خدمات بسیار خوب شهردارمشهد، شورای شهر، استاندار و تمامی مسئولان درخدمات رسانی به مجاوران وزائران تشکر می کنم.
وی با بیان این که خوشبختانه در استان خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد شاهد همکاری، همراهی و همدلی میان همه بخش ها هستیم اظهارکرد: این همدلی و همراهی میان همه دستگاه های سیاسی، اجرایی، امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی وجود دارد که خروجی آن خدت رسانی و خیر و برکت برای زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) است.
وی اضافه کرد: به سهم خود از همه دست اندرکران اجرای پروژه ۷۵ متری رضوی ازجمله کارگران، مهندسان و طراحان که این پروژه خوب را زودتر از زمانبندی درنظر گرفته شده اجرا و به بهره برداری رسانده اند تشکر و قدردانی می کنم.
حجت الاسلام مروی با بیان این که در دین اسلام از انجام واجبات که از ملزومات است بگذریم هیچ عملی بهتر و زیباتر از خدمت به بندگان خدا نیست اظهارکرد: خداوند فرزند، برادر و خواهر ندارد و افرادی که این نسبت را به خدا داده اند در قرآن به شدت مورد شماتت قرارگرفته اند اما خلق خدا عیال خدا خوانده می شوند و یکی از راه های تقرب به خداوند خدمت به خلق خدا است.
تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: اگرفردی به فرزندان و خانواده شخص دارای مقام و بزرگی خدمت کند در دل او جا پیدا کرده و آن بزرگ به دنبال جبران خوبی است، لذا اگر می خواهیم نزد خداوند تقرب پیدا کنیم باید به خلق و عیال خدا خدمت کنیم وچه خلقی بهتر از این مردم مومن و مقاوم است.
وی تصریح کرد: خدمت به مردمی مومن و انقلابی که ۴۰ سال پای این انقلاب ایستاده اند و سختی ها، مشکلات و هشت سال دفاع مقدس را تحمل کردند، چه کسی بهتر از این مردم برای خدمت کردن و برای توفیق خدمت باید خدا را شکر کنیم.
وی ادامه داد: این خدمت در شهر مشهد که شهر امام رضا(ع) است ویژه تر است زیرا هم خدمت به خلق خدا است و هم خدمت به مجاوران وزائران است که موجب تقرب به خدا، رسول خدا و اهل بیت می شود.
حجت الاسلام مروی خاطرنشان کرد: یکی از مولفه های تقرب به خدا ومودت و دوستی به اهل بیت که رسول خدا از امت خود به عنوان قربا خواسته اند خدمت به مردم و زائران امام رضا(ع) است که انشالله خدا به توفیقات مان برای خدمت به زائران و مجاوران بیفزاید.
تولیت آستان قدس رضوی با تقدیر از اقدامات مدیریت شهری مشهد تاکید کرد: شهردار مشهد فردی پرتلاش، پرکار و دلسوز است و در این مدت که در مشهد حضور دارم جز پرکاری، دلسوزی و تلاش از وی چیزی سراغ نداریم که از این بابت تشکر می کنم.
وی ادامه داد: از شورای شهر مشهد نیز تشکر می کنم و اعلام می کنم که آستان قدس رضوی نیز نسبت به حاشیه شهر و مشکلات آن توجه دارد و این نیست که تنها به خدمات رسانی در صحن و سرای حضرت رضا(ع) به مردم توجه داشته باشیم.
وی گفت: شهر مشهد، شهر امام رضا(ع) است و آستان قدس نسبت به رفع مشکلات شهر و تنگناهای موجود خود را مسئول می داند و بر همین اساس ما نیز در حد مقدورات و آن قدر که شرع اجازه می دهد از موقوفات برای رفع مشکلات شهر امام رضا(ع) کمک کنیم، در خدمت مردم زائران و مجاوران خواهیم بود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات