راهسازی در هرمزگان سرعت می‌گیرد

راهسازی در هرمزگان سرعت می‌گیرد

http://www.bananews.ir/استاندار هرمزگان گفت: با توجه به نتایج رضایت بخش سفر وزیر راه و شهرسازی به استان و تصویب اعتبار مورد نیاز برای برخی طرح‌ها، به‌زودی عملیات عمرانی این طرح‌ها سرعت می‌گیرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ابراهیم عزیزی افزود: توافق برای اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی و استانداری هرمزگان ظرف مدت دو ماه برای احداث پل جلابی از جمله مواردی بود که در نشست شورای حمل‌و‌نقل و مسکن استان به ریاست وزیر راه و شهرسازی به تصویب رسید.

نماینده عالی دولت در استان افزود: همچنین اختصاص ۲۲ میلیارد ریال برای ادامه عملیات عمرانی پل حسنلنگی به صورت مشترک از سوی استانداری هرمزگان و وزارت راه و شهرسازی یکی دیگر از مصوبات این نشست بود.

استاندار هرمزگان همچنین از تصویب اختصاص ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای محور بندرعباس کهنوج و اختصاص ۱۰۰ درصدی اعتبار مورد نیاز برای محور بندرعباس ـ خمیر ـ بندرلنگه خبر داد.

به گفته عزیزی همچنین مقرر شد شرایط فنی بیمارستان بندرلنگه نیز مورد بازبینی مجدد قرار گیرد و ظرف مدت ۱۵روز نواقص احتمالی آن برطرف شود.

رییس شورای برنامه‌ریزی استان یادآور شد: در این نشست اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کمربندی بندرلنگه نیز به تصویب رسید.

 

 

    نظرات