بهره‌‎برداری از دو بلوار و اصلاح یک میدان در منطقه پنج

بهره‌‎برداری از دو بلوار و اصلاح یک میدان در منطقه پنج

مهدی بذرافشان، بیان کرد: بیست و هفتمین چلچراغ توسعه به میزبانی منطقه پنج با بهره‎برداری از بلوارهای حضرت زینب(س) و شهیدان رفیعی و همچنین پروژه اصلاحی میدان سهراب برگزار می‎شود.

وی، برگزاری مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های بیست و هفتمین هفته چلچراغ توسعه عصر روز چهارشنبه 29 مردادماه را یادآور شد و گفت: این مراسم از ساعت 18:30 در حسینیه سجادیه بلوار شهیدان فرازنده راوند با رعایت پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی آغاز می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، خاک‌‌ریزی و خاک‎برداری، زیرسازی، آسفالت، جدول‎گذاری و رنگ‌آمیزی آن، تأمین روشنایی، فضای سبز و... را از جمله اقدامات صورت گرفته در بلوار شهیدان رفیعی برشمرد و گفت: این پروژه با اعتباری بیش از 13 میلیارد ریال به بهره‎برداری می‎رسد.

بذرافشان، بهره‌برداری از پروژه بلوار حضرت زینب(س) را نیز در چلچراغ بیست و هفتم خاطرنشان کرد و افزود: این پروژه پس از اقداماتی نظیر آزادسازی، خاک‌ریزی و خاک‌‌برداری، زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، تأمین روشنایی،ایجاد فضای سبز، تجهیزات آبیاری و...با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد ریال به بهره‎برداری می‎رسد.

وی، با اشاره به اصلاح میدان سهراب، اجرای این پروژه شامل ایجاد و توسعه فضای سبز، جدول‌گذاری و... با صرف اعتبار بیش از یک و نیم میلیارد ریال را متذکر شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات