آغاز روند انعقاد قرارداد با آتش نشانان جدید از هفته اول شهریور/ دو  ...

آغاز روند انعقاد قرارداد با آتش نشانان جدید از هفته اول شهریور/ دو ...

آغاز روند انعقاد قرارداد با آتش نشانان جدید از هفته اول شهریور/ دو هفته آموزش شبانه روزی برای نیروهای جدید آتش نشانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امیر عزیزی با بیان این خبر اظهار کرد: بیش از یکسال است که نیروهای جدید آتش نشانی درگیر مراحل مختلف آزمون هستند، که در این مسیر ابتدا آزمون تئوری و سپس آزمون عملی برگزار شد.
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در اواخر سال گذشته، روند جذب نیروهای جدید آتش نشانی طولانی شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان این که سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد بیشترین سهمیه را برای جذب نیروی جدید اختصاص داده است، بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و حمایت دستگاه های استانی، به زودی مراحل استخدام نهایی و جذب نیروها انجام خواهد شد.
عزیزی خاطرنشان کرد: بر این اساس، هفته اول شهریور ماه برنامه انعقاد قرارداد با نیروهای جدید آتش نشانی آغاز و به زودی محل مراجعه و روند کار اعلام خواهد شد.
وی اضافه کرد: از هفته دوم شهریور نیز دوره تخصصی و شبانه روزی آموزش نیروها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به مدت دو هفته برگزارمی شود که امیدورایم این دوره مقدمات لازم را برای حضور نیروهای جدید آتش نشان در بدنه سازمان آماده کند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تصریح کرد: همکاران ما در بدنه عملیات و ستاد سازمان آتش نشانی مقدمات لازم را آماده کرده اند، تا دوره آموزش شبانه روزی به بهترین شکل و استانداردهای ملی برگزار شود.
عزیزی با اشاره به این که بعد از طی این دوره از نیروهای جدید در ایستگاه های آتش نشانی و عملیات استفاده خواهیم کرد، گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، به عنوان یکی از سازمان های پیشرو در سطح کشور دارای ۵۱ ایستگاه فعال در سطح شهر است که ایستگاه ۵۲ نیز به زودی افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: در بحث تجهیزات و خودروهای عملیاتی نیز سازمان آتش نشانی مشهد دارای تجهیزات و خودروهای پیشرفته و سطح ایمنی بالا در سطح کشور است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشه، بیان کرد: تمامی سعی و تلاشمان را خواهیم کرد، تا در دوره آموزشی دو هفته ای تجربه و علم را در کنار هم و مهمتر از همه روحیه ایثار و فداکاری را به نیروهای جدید انتقال دهیم تا این علم و تجربه در راه خدمت رسانی و حفظ جان و مال زائران و مجاروان به کار گرفته شود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات