شهرداری ساری پای کار عملیات اجرایی پردیس سینمایی ساری

شهرداری ساری پای کار عملیات اجرایی پردیس سینمایی ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری ، جلسه بررسی روند احداث پروژه پردیس سینمایی شمال کشور با حضور حسین زادگان استاندار مازندران، رضایی فرماندار مرکز استان، عباس رجبی شهردار ساری و معصومی گرجی رییس حوزه هنری مازندران برگزار شد.

در این جلسه عباس رجبی شهردار ساری ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) و با تاکید بر پیگیری و همکاری مدیریت شهری در اجرای این پروژه،  گفت: شهرداری ساری با جدیت،  از تمامی پروژه های مهم فرهنگی و هنری پیگیری و حمایت می‌کند‌.

وی افزود: با همکاری شهرداری ساری و حوزه هنری مازندران به زودی عملیات اجرایی بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور در محل سینما ایران سابق ابتدای خیابان مازیار آغاز خواهد شد.

شهردار ساری تصریح کرد: تلاش ما بر این است با کار جهادی و شبانه روزی این پروژه راهبردی و فرهنگی را در کوتاهترین زمان ممکن در مرکز مازندران به بهره‌برداری برسانیم.

رجبی افزود: مجموعه مدیریت شهری مرکز استان از فعالیت های فرهنگی که موجب افزایش آگاهی و بینش عمومی مردم و نیز نشاط و شادابی اجتماعی شهروندان می شود حمایت می کند.


آغاز عملیات اجرایی بزرگترین  پردیس سینمایی شمال کشور پس از ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی

احمد حسین زادگان استاندار مازندران  نیز ضمن تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) ، با اشاره به اینکه بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی و در زمینی به مساحت 540 مترمربع احداث خواهد شد گفت : عملیات اجرایی این پروژه در محل سینما ایران سابق در ابتدای خیابان مازیار ساری،  پس از ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی در مرکز مازندران آغاز می شود.

وی افزود: احداث و تجهیز سینما ایران ساری یک اتفاق خوب در حوزه فرهنگی برای مرکز استان می باشد که اکنون پس از رفع موانع و بروکراسی های اداری در مرحله کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی قرار گرفته است.

رضایی فرماندار ساری در این نشست با اشاره به لزوم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی، اظهار کرد: شمال کشور و به ویژه شهرستان ساری دارای هنرمندان بسیاری است و فراهم بودن زیرساخت‌های فرهنگی به افزایش تولید آثار فاخر کمک می‌کند.

عباسعلی رضایی افزود: در کنار سایر دستگاه‌های مرتبط، از احداث پردیس سینمایی شمال کشور حمایت می‌کنیم.

رئیس حوزه هنری مازندران هم در سخنانی گفت: یکی از اصول توسعه، توجه به بخش فرهنگی است.

معصومی تصریح کرد: هنرمندان ما در سال‌های اخیر نشان داده‌اند که سرمایه‌گذاری در زمینه هنر، بازخوردهای تاثیرگذار در جامعه‌ و سبک زندگی مردم دارد و بی تردید رسیدن به شهری پویا و شهروندان با نشاط اجتماعی نیاز به توجه به ابعاد معنوی فرهنگ داریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات