آخرين وضعيت برقدار شدن پاسگاه هاي نظامي و انتظامي استان اردبيل

آخرين وضعيت برقدار شدن پاسگاه هاي نظامي و انتظامي استان اردبيل

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل ، سيد محمد محبي در جلسه ارائه گزارش بازديد از برق رساني به پاسگاههاي مرزي كه با حضور مدير عامل و معاونان شركت توزيع برق استان برگزار شد ،ضمن تسليت به مناسبت ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان عنوان كرد: همكاران صنعت برق به دليل وفاداري به اهل بيت و نظام مقدس جمهوري اسلامي با جان و دل در حال تلاش هستند.

وي از تلاش همكاران شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل در برق رساني و تامين برق پاسگاههاي مرزي تقدير كرد و گفت : با توجه شرايط جوي استان اردبيل  و قر ار گرفتن برجك ها و پاسگاهها در مناطق صعب العبور تقريبا صد در صد كار انجام شده و دغدغه اي براي ما و وزارت نيرو ، از جهت تامين برق پاسگاههاي اين منطقه و مرزبانان مرزي استان كه حافظ امنيت هستند باقي نمانده است .
مدير كل حراست شركت توانير عملكرد شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل را در بحث برق رساني به پاسگاههاي مرزي نسبت به ساير استان هايي كه داراي مرزهاي مشترك با ساير كشورها هستند ، را قابل تقدير عنوان كرد و گفت: خدمت رساني به مرزداران با صلابت كشورمان ، در اين استان به خوبي و با توجه به وضيعت اقليمي ، منطقه اي و آب و هوايي در مقايسه با شركتهايي كه با ساير كشور ها مرز مشترك دارند بسيار خوب كار شده است و رتبه اول را دارد .
محبي در اين جلسه هدف از اين بازديد ها را تقدير از تلاش نيروهاي مرزباني و وضيعت برق پاسگاهها برشمرد و گفت : انتظار است طي اين نشست ها و بازديد ها شركتهاي توزيع برق مربوطه با همكاري دستگاهها ي ذيربط نسبت به رفع مشكلات احتمالي اقدام كنند .
وي در ادامه افزود : خروجي كل صنعت برق توسط شركت هاي توزيع ديده مي شود در واقع شركت هاي توزيع پيشاني صنعت برق هستند.
مدير كل حراست شركت توانير گفت : با مشاهده وضيعت برق رساني ،سرويس و نگهداري تاسيسات الكترونيكي پاسگاههاي مرزي استان اردبيل برخود باليديم و اين اقدامات مايه ي سربلندي صنعت برق مي باشد.
سپس مدير عامل شركت توزيع برق استان اردبيل حسين قديمي گفت : شركت برق اردبيل در فراهم سازي زير ساختها و تجهيزات برق و تامين برق مداوم و مستمر اين پاسگاهها از هيچ كوششي دريغ نكرده و نخواهد كرد و چنانچه در اين بازديد مشاهده شد همكاران در امر خدمت رساني و تامين برق اين مناطق با جان ودل تلاش مي كنند.
وي گفت : اين كمترين كاري است كه مي توانيم در قبال زحمات شبانه روزي اين مرزبانان در دفاع از خاك كشور و برقراري امنيت انجام دهيم .

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات