تاثیرمثبت هماهنگی شهرداری، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در پیشگیری از  ...

تاثیرمثبت هماهنگی شهرداری، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در پیشگیری از ...

تاثیرمثبت هماهنگی شهرداری، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در پیشگیری از تخلفات حوزه ساخت وساز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید امیر مرتضوی امروز در هجدهمین جلسه شورای شهرداران مناطق شهرداری مشهد که با موضوع پیشگیری از تخلفات حوزه ساخت و ساز برگزارشد، ضمن تشکر از اقدامات شهرداری مشهد در این حوزه اظهار کرد: اگر بخواهیم در امر پیشگیری از جرم و تخلف موفق باشیم، باید به سه نکته توجه داشته باشیم.
وی افزود: نکته اول در این راستا این است که باید قبل از اقدام در خصوص موضوعی ابتدا مطالعه و تحقیق کنیم و این مطالعه و تحقیق نباید صرفا تئوری باشد، بلکه باید عملی و کارگاهی نیز باشد.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: لذا پایه و اساس پیشگیری از هر جرم و تخلفی از جمله ساخت و ساز باید مطالعه باشد و نباید اقدامی هیجانی انجام شود زیرا اقدامات هیجانی تاثیر مثبت و بادوامی نخواهد داشت.
مرتضوی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در پیشگیری از وقوع جرم موفق باشیم باید کار مشارکتی انجام دهیم، لذا اگر برای پیشگیری از تخلفات چند دستگاه و سازمان کنار هم قرارنگیرند کار درست انجام نمی شود.
وی اضافه کرد: اگر شهرداری با تمام توان و امکانات به تنهایی بخواهد جلو تخلفات را بگیرد، نمی تواند و معتقدیم برای موفقیت حتما باید سایر دستگاه و سازمان ها در کنار شهرداری قرار بگیرند.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضویًرویم و ساخت و سازی را تخریب کنیم، نوعی ضایع کردن بیت المال است و جلوی تخلف را هم نمی گیرد لذا باید به دنبال پیشگیری برویم.
وی ادامه داد: در مجموع معتقدیم هرجا که مثلث شهرداری، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی کنار هم قرارگرفته اند و هماهنگ بوده اند، مدیریت شهری در توسعه شهر و پیشگیری از تخلفات موفق بوده است.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات