تکنولوژی پارکینگ مکانیزه باغ ملی ارتقاء یافت

تکنولوژی پارکینگ مکانیزه باغ ملی ارتقاء یافت

تکنولوژی پارکینگ مکانیزه باغ ملی ارتقاء یافت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در مراسم بهره برداری از پارکینگ مکانیزه باغ ملی که تکنولوژی آن ارتقاء پیدا کرده و بازسازی شده است، اظهارکرد: از ابتدای فعالیت شورای پنجم، موضوع پارکینگ‌های مکانیزه یکی از دغدغه‌های کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک بود و باید تعیین تکلیف می‌شدند.

وی با بیان اینکه بیش از 560 فضای پارک در این پارکینگ‌های مکانیزه تعریف شده است، گفت: متاسفانه هیچکدام از این پارکینگ‌ها ایمنی نداشتند، تاییدیه آتش‌نشانی را کسب نکرده بودند و موجب تحمیل خسارت‌های فراوانی نیز به شهرداری شده بودند.

بهاروند در ادامه تصریح کرد: حدود 5 ماه برای تعیین تکلیف پارکینگ‌‌های مکانیزه سطح شهر وقت صرف شد و معاونت حمل‌ونقل جلسات مختلفی نیز برگزار کرد که سرانجام موضوع ارتقاء تکنولوژی آنها، با تکلیف شورای شهر در دستورکار شهرداری قرار گرفت.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌نقل و ترافیک شورای شهر مشهد افزود: به همین منظور با چندین مجموعه داخلی و خارجی مذاکره صورت گرفت که سرانجام شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد با شرکت دانش‌بنیان اصفهان قرارداد منعقد کرد.

بهاروند در ادامه با ابراز خرسندی از بهره‌برداری پارکینگ باغ ملی به صورت پایلوت، گفت: این اقدام بسیار ارزشمند است و با تکیه بر ظرفیت‌ها و توان داخلی ظرف 3 ماه میتوان 500 فضای پارک دیگر در نقاط مختلف شهر احداث و یا اورهال نمود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات