اتمام عملیات احداث دیوار رمپ شمالی پل همسان کابلی تبریز

اتمام عملیات احداث دیوار رمپ شمالی پل همسان کابلی تبریز

به گزارش شهریار، محمدحسین اسحقی معاون فنی و عمرانی شهرداری، بابک شریفی مدیرعامل سازمان عمران و چندتن از کارشناسان این سازمان با همراهی باقر خوشنواز شهردار، علیرضا نریمانی معاون فنی و عمرانی و بهنام اسکندرزاده سرناظر عمران منطقه ۲، از روند عملیات و پیشرفت احداث پروژه طرح تبادل جنوب غربی پل اتحاد ملی، بازدید کردند.

باقر خوشنواز شهردار منطقه ۲ در جریان این بازدید با عنوان اینکه عملیات قالب بندی و بتن ریزی سرستون پایه های جنوبی و دیوارهای رمپ جنوبی پل به اتمام رسیده است گفت: روند اجرای این پروژه از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده و احداث دیوارهای رمپ شمالی این پروژه رفع ترافیکی شهری نیز به اتمام رسیده است.

خوشنواز با عنوان اینکه ساخت و آماده سازی تیرهای عرشه پل همسان در مرحله مونتاژ و رفع نواقص می باشد افزود: قالب بندی و آرماتوربندی سرستون پایه های شمالی پل همسان کابلی نیز خاتمه یافته است.

شهردار منطقه ۲ تبریز در خصوص مشخصات فنی این پل گفت: پل همسان کابلی تبریز بطول ۴۵۰ متر (با احتساب رمپ ها) و طول عرشه آن ۹۴ متر (بصورت فلزی) و همچنین عرشه سواره رو پل ۹ متر می باشد که دارای ۴ تکیه گاه است و اجرای عملیات عمرانی آن ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه، دربرخواهد داشت.

به گفته خوشنواز، پل همسان کابلی تبریز از پروژه های تاثیرگذار و برجسته در رفع ترافیک شهری در حوزه منطقه ۲ است که با قرار گرفتن در مرکزی ترین مسیر عبوری شهروندان از جاده ائل گلی و بنوعی قرار گرفتن در مهمترین مسیر ورودی شهر از طریق دروازه تهران، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی پل کابلی ایفا می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات