کوتاه کردن و اصلاح فرآیندها از اولویت های مهم معاونت شهرسازی شهرداری  ...

کوتاه کردن و اصلاح فرآیندها از اولویت های مهم معاونت شهرسازی شهرداری ...

کوتاه کردن و اصلاح فرآیندها از اولویت های مهم معاونت شهرسازی شهرداری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حسین نژاد در خصوص اقدامات معاونت شهرسازی در پنج ماهه ابتدایی سال جاری، اظهار کرد: معاونت شهرسازی و معماری یک معاونت نرم افزاری است، این معاونت دارای حوزه های بسیار سختی است که از جمله آن می توان به نظارت بر ساخت و سازها اشاره کرد.
وی افزود: به جز محدوده شهری، نظارت بر حریم ۸۰ هزار هکتاری مشهد با وجود امکانات موجود، اقدامی پر زحمت است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد بیان کرد: در حوزه مرکز مطالعات تمامی پروژه ها، باید تمامی مطالعات قبل از بسته شدن بودجه انجام شود و سپس به مرحله اجرایی برسد. همچنین یکی از ماموریت های مرکز مطالعات این است که بستر تمامی پروژه ها را آماده داشته باشد و در آلبوم بودجه به صورت آماده قرار دهد.
حسین نژاد با اشاره به اینکه تمامی اقدامات مرتبط با مرکز مطالعات در این چند ماهه ابتدایی سال جاری به صورت کامل صورت گرفته و همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: همچنین در بخش مدیریت طرح های توسعه شهری نیز اقدام بسیار سختی را تحت عنوان هوشمندسازی در مناطق آغاز کردیم که این امر را با قدرت ادامه دارد.
وی با بیان اینکه کوتاه کردن و اصلاح فرآیندها از اولویت های مهم معاونت شهرسازی شهرداری است، خاطرنشان کرد: این امر توسط مدیریت طرح های توسعه شهری به طور جد پیگیری می شود تا مردم بتوانند در انجام فرآیندهای خود زودتر به نتیجه برسند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: علاوه بر این، هوشمندسازی موضوع دیگری است که قرار است به زودی در کلیه مناطق توسعه یابد.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات