پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر ساری بمناسبت هفته دولت

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر ساری بمناسبت هفته دولت

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، در متن این پیام آمده است:

هفته اول شهریور ماه هر سال در تقویم جمهوری اسلامی به پاس جانفشانی شهدای والامقام دولت وقت، شهیدان رجایی و باهنر در سال 1360 بعنوان هفته دولت نامگذاری شده است. بحمدلله دولت های جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب با وجود تمامی تهدیدات و تحریم های خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار خدمات شایانی را در طول چهل سال اخیر به ملت شریف ایران ارائه نموده اند و با مدیریت مناسب خود به طُرق مختلف بر دسیسه چینی های دشمنان فائق آمده اند.

امروز نیز دولت دوازدهم با بهره گیری از رهنمودها و ارشادات داهیانه مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود با سختی های فراوان در حال مدیریت امور اجرایی کشور می باشد. البته دولتمردان باید با تدابیر ویژه ی خود در این مقطع حساس و شرایط سخت اقتصادی که با شیوع ویروس منحوس کرونا بر شدت آن افزون شده است، بر به حداقل رساندن مشکلات معیشتی هموطنان شریف و صبور ایرانی همت گمارند.

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا از خدمات مردان اجرایی کشور قدرشناسی شایسته ای صورت گیرد و بر این اساس ضمن تشکر از استاندار و فرماندار محترم و روسای دستگاه های دولتی در استان مازندران و شهرستان ساری، دوام توفیقات این عزیزان را در ادامه راه خدمت در دولت تدبیر و امید آرزومندم.

علیجان شمشیربند
رئیس شورای اسلامی شهر ساری

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات