رفع تصرف ۳ هزار و ۸۰۰ مترمربع از اراضی بستر و حریم رودخانه کمرد

مدیر امور منابع آب شهرستان های تهران و پردیس از رفع تصرف مساحتی به میزان ۳ هزار و ۸۰۰ مترمربع از بستر و حریم رودخانه کمرد-منطقه جاجرود از توابع شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "راما حبیبی" با اعلام این خبر افزود: با تلاش کارشناسان حقوقی، فنی و گروه های گشت و بازرسی منابع آب های سطحی امور منابع آب تهران بزرگ و پس از انجام کارشناسی های لازم با اخذ دستور قضایی و با حضور ستاد کل فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس و کلانتری مربوطه مساحتی به میزان  ۳ هزار و ۸۰۰ مترمربع از بستر و حریم رودخانه کمرد –منطقه جاجرود رفع تصرف شد.

وی در ادامه افزود: این عملیات شامل تخریب رستوران، مصالح فروشی، بنا، سکو و دیوارکشی بوده است که در قالب  ۳ فقره دستور قضایی آزادسازی و از ید متصرفین و افراد سودجو خارج گردید.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران بزرگ اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند و این امور در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات