هزینه برق 3 میلیون نفر رایگان می‌شود/  پوشش 99 درصدی شبکه برق‌رسانی در کشور

هزینه برق 3 میلیون نفر رایگان می‌شود/ پوشش 99 درصدی شبکه برق‌رسانی در کشور

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت که به صورت ویدئو کنفرانس در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد که دولت تدبیر و امید همواره رهنمودهای مقام معظم رهبری را وجه همت خود برای رفع مشکلات و عمران و آبادانی کشور قرار داده است.
وی ادامه داد: هم‌اکنون پوشش شبکه برق‌رسانی در کشور تقریباً از 99 درصد عبور کرده و 32 هزار روستا از امکانات ارتباطی پهن‌باند برخوردار شده‌اند و در بخش سلامت و راه روستایی نیز خدمات چشمگیری ارائه شده است.
رئیس جمهور اظهار داشت: در جلسه امروز دولت تصمیم گرفتیم برای حدود 3 میلیون نفر جمعیت کشور که مصرف برق آنها پایین‌تر از میانگین الگوی مصرف خانوار است، هزینه برق رایگان محاسبه شده تا برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی برق مستضعفین و اقشار محروم کم مصرف رایگان شود.
دکتر روحانی با اشاره به تلاش‌های دولت در زمینه استیفای حقوق ملت ایران در عرصه بین‌المللی، تصریح کرد: امروز در زمینه بهره‌برداری از میادین مشترک گازی و نفتی و ساماندهی آب‌های مرزی گام‌های موفقی برداشته شده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات