تسهیل در فعالیت مجاز استخراج کنندگان رمز ارزها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بر تسهیل   و تسریع در فعالیت  مجاز استخراج کنندگان  رمز ارزها  تاکید کرد.

مهندس محمد اله داد در جلسه مشترک سازمان صنعت ،معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی  با موضوع شرایط تامین برق متقاضیان استخراج رمز ارزها ،با بیان این مطلب افزود: رویکرد جدید وزارت نیرو در اعطای امتیاز برق و فعالیت ماینرها به شکلی است که بعد از اینکه صاحبان مزارع پروانه کسب و کار را از وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کردند تامین برق این مزارع قانونی در اولویت قرار گیرد.

وی بابیان اینکه بیش از 5000ماینر غیر مجاز از 61مزرعه در استان شناسایی شدند،افزود: سازو کارقانونی جهت ادامه فعالیت این صنایع در زمان های غیرپیک برق تبیین شده است.

مهندس اله داد بابیان اینکه در اقتصاد آینده دنیا، رمز ارز‌ها نقش مهمی را خواهند داشت،افزود: باید از زیرزمینی شدن این فعالیت‌ها با اجرای دستورالعمل های قانونی و قضایی جلوگیری کرد.

در این جلسه مهندس داودی نماینده سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: لیست مجوزهای صادر شده توسط سازمان صمت و همچنین  مکان هایی که امکان استقرار تجهیزات مربوط به استخراج رمز ارزها وجود دارد توسط سازمان صمت شناسایی و به شرکت توزیع برق  ارائه خواهد شد.

در این جلسه مقرر شدتا ظرفیت های خالی پست های مربوط به شهرک های صنعتی و نواحی صنعتی توسط شرکت توزیع برق به سازمان صمت و شرکت شهرک های صنعتی ارسال تا مطابق با پتانسیل های موجود نسبت به صدور مجوزهای لازم اقدام شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات