800مترمربع پیاده‌رو سازی آسفالت در ناحیه عظیمیه

800مترمربع پیاده‌رو سازی آسفالت در ناحیه عظیمیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمد ابراهیم عصارزاده با اشاره به فعالیت‌های ناحیه عظیمیه طی تیر ماه سال جاری، اظهار کرد: در راستای پیگیری امور طی تیر ۹۹ بیش از ۷۵ مراجعه مردمی شامل حضوری، مکاتبه‌ای، تلفنی و سامانه ۱۳۷ به شهرداری ناحیه عظیمیه ثبت شده است .

وی بیان کرد: در حوزه عملکرد اجتماعی نیز اقداماتی توسط ناحیه عظیمیه انجام شده که در تقویت ارتباط مردم و مسئولان و رفع معضلات شهری نقش بسزایی دارد و از این دست اقدامات می‌توان به جلسات شورایاری و ارتباط با فعالان اجتماعی و مذهبی و ائمه جماعات اشاره کرد .

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین با اشاره به اینکه تحقق توسعه شهری نیازمند مشارکت همه‌جانبه مردم و مسئولان است، تصریح کرد: در تیر ماه سال جاری ۴۵ مورد از معضلات ناحیه شناسایی و از سایر سازمان‌ها و ادارات مربوط پیگیری شد .

عصارزاده گفت: اقدامات عمرانی یکی از رسالت های اصلی شهرداری بوده که در همین راستا بیش از ۸۰۰ مترمربع از پیاده‌روهای این ناحیه آسفالت شدند .

وی افزود: ۴۰۰ مترمربع آماده‌سازی و ۳۵۰ مترمربع لکه گیری معابر از دیگر فعالیت‌های انجام شده در نقاط مختلف ناحیه عظیمیه به شمار می‌رود .

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین عنوان کرد: تیر ماه امسال ۳۰۰ مترطول ترمیم و نصب جدول و ۳ مورد نصب دریچه نیز در ناحیه شهری عظیمیه انجام شده است .

انتهای پیام/ لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات