سامانه انتشارات علمی پژوهشگاه نیرو به‌طور رسمی راه‌اندازی شد

سامانه انتشارات علمی پژوهشگاه نیرو به‌طور رسمی راه‌اندازی شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این سامانه چندمنظوره جهت ثبت و ارائه یافته‌های علمی پژوهشگران صنعت برق و انرژی در قالب پایگاه گزارش‌های الکترونیکی (EReport) با اختصاص کدی منحصربه‌فرد جهت تعیین مالکیت معنوی پژوهشگاه نیرو و اختصاص کد شاخص DOI برای نخستین بار در مراکز علمی و موسسات پژوهشی؛ پایگاه کتاب‌های الکترونیکی (Ebook) با اختصاص شابک، پایگاه کتاب‌های چاپی با قابلیت فروش آنلاین و پایگاه بروندادهای تخصصی گروه‌ها/مراکز پژوهشی و اسناد علمی مرتبط با بحران کرونا در صنعت برق راه‌اندازی شده است.
اخذ کد DOI برای گزارش‌های الکترونیکی پژوهشگاه نیرو، علاوه بر ایجاد امکان نمایه‌سازی و ارجاع‌دهی در انتشارات معتبر بین‌المللی (مقالات، کتب، پتنت، فصول کتاب و ...)، موجب ارتقای شاخص‌های علمی پژوهشگران در سایت‌های آماری- استنادی مطرحی همچونWeb of science ، Scopus و Google scholar خواهد شد.
سامانه انتشارات با ایجاد امکان پذیرش و اخذ درخواست چاپ منابع، انجام فرآیند داوری و ... در بخش حساب کاربری سامانه؛ امکان ثبت‌نام، ارسال آثار و پیگیری درخواست‌ها را فراهم آورده است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت استفاده از منابع منتشر شده و همچنین درخواست نشر آثار به آدرس https://press.nri.ac.ir مراجعه کنند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات