شایعات درباره قیمت‌ مسکن

شایعات درباره قیمت‌ مسکن

http://www.bananews.ir/این روزها خریداران مسکن که به بنگاه‌ها مراجعه می‌کنند با نوعی دودستگی در برخورد برخی مشاوران‌املاک روبه‌رو می‌شوند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) گروهی از این واسطه‌ها تلاش می‌کنند با تقویت روحیه خریداران به آنها اعلام کنند قیمت مسکن همچنان ثابت است و شرایط برای صاحب‌خانه شدن فراهم است.

اما متاسفانه برخی مشاوران ‌املاک تازه‌کار که بدون داشتن تحصیلات مرتبط با بازاریابی و فقط برای در امان‌ماندن از بیکاری وارد بنگاه‌های مسکن شده‌اند، به محض مراجعه خریداران به آنها اعلام می‌کنند «اگر خرید نکنید ملک بالا می‌کشد.»

این واسطه‌های فرصت طلب حتی در پاسخ به پرسش خریداران از آنها درباره علت اعلام قیمتی بالاتر از بنگاه مجاور، می‌گویند: «در بازار مسکن قیمت‌ها روز به روز در حال افزایش است.»

چنین برخوردهای خارج از انصاف اگر چه در مقایسه با برخی مشاوران‌املاک که جانب عدالت بین خریدار و فروشنده را رعایت می‌کنند، آنچنان پرحجم نیست اما متقاضیان مسکن لازم است با مطالعه کافی درباره قیمت مسکن به سراغ بنگاه‌ها بروند.

خریداران باید همواره تصور کنند هیچ‌کس جز خودشان نمی‌تواند ملکی ارزان‌ و مناسب برایشان پیدا کند.

بهترین روش، بی‌تفاوتی به نرخ پیشنهادی فروشنده و اعلام نرخی پایین‌تر در مقابل آن از سوی مشتری است. در بازی معامله مسکن طرفی که اعتماد به نفس کافی دارد، همیشه برنده است.

 

    نظرات