جلسه هماهنگی برای تکمیل و احداث شبکه های آبیاری اصلی و فرعی...

پیش از ظهر امروز دوم شهریور نشست مشترک رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به همراه مدیران ارشد دو دستگاه اجرایی، به منظور هماهنگی بیشتر برای تکمیل و احداث شبکه های آبیاری اصلی و فرعی خداآفرین برگزار گردید.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این جلسه با اشاره به سفر اخیر دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان اردبیل گفت: با تلاش صورت گرفته در سطح استان و ملی و گزارش ارایه شده توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل در جلسه شورای برنامه ریزی استان، خوشبختانه تصمیم های بسیار خوبی جهت تخصیص منابع مالی برای تکمیل طرح شبکه آبیاری و زهکشی خدا آفرین گرفته شد و بخشی از منابع مالی لازم برای این منظور اختصاص یافت و بایستی شرکت آب منطقه ای اردبیل و سازمان جهاد کشاورزی استان با همفکری و همکاری یکدیگر در تکمیل همزمان شبکه های آبیاری اصلی و فرعی خداآفرین اقدام فوری نمایند .

مهندس عباس جنگی مرنی افزود: برنامه ریزی و هماهنگی هرچه بیشتر دو بخش آب و کشاورزی به منظور تکمیل و اتمام عملیات اجرایی در شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین می تواند در به نتیجه رسیدن این پروژه بزرگ ملی در منطقه تاثیر گذار باشد .

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با اشاره به پیشرفت 78 درصدی شبکه اصلی خداآفرین تصریح کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات به موقع و مناسب در آینده هرچه سریعتر پروژه را تکمیل نماییم .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این جلسه با اعلام آمادگی برای تکمیل شبکه های آبیاری فرعی خداآفرین، اظهار داشت: در احداث شبکه های آبیاری فرعی خداآفرین توسط سازمان جهاد کشاورزی قدم های بزرگی برداشته شده است و با تخصیص به موقع اعتبارات، بخشهای مورد نظر در طرح خداآفرین را هماهنگ با شرکت آب منطقه ای اردبیل تکمیل خواهیم کرد .

مهندس خلیل نیکشاد افزود: نقش اساسی چنین طرح‌های زیربنایی در تحول اقتصادی استان بی‌نظیر است و بهره برداری از این طرح در بخش‌های مختلف اشتغال و درآمدزایی مردم منطقه تأثیرگذار خواهد بود .

در ادامه، پس از بیان نظرات و مسائل توسط اعضای جلسه، بر برنامه ریزی لازم توسط سازمان جهاد کشاورزی برای انجام کشت پاییزه در شبکه آبیاری و زهکشی احمدبیگلو مشگین شهر تاکید شد و شرکت آب منطقه ای بر انجام تمهیدات لازم به منظور تامین آب موردنیاز این شبکه تصریح نمود و در پایان جلسه، تصمیمات و هماهنگی لازم برای این شبکه و تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین اتخاذ گردید .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات