رعایت پروتکل های بهداشتی کنترل می شود

رعایت پروتکل های بهداشتی کنترل می شود

رییس مرکز سلامت و توسعه پایدار شهرداری ارومیه گفت:  بازرسی روزانه جهت نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی جهت حفظ سلامت پرسنل و شهروندان انجام می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  امیر جلیلی با اشاره به اطلاع رسانی های لازم  جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد:   بیش از 1200 عدد پوستر در ابعاد مختلف با موضوع روش های کنترل و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا طراحی ، چاپ و در سازمان ها و مناطق 5 گانه شهرداری ارومیه توزیع شده است .
وی تهیه ماسک، دستکش لاتکس، تهیه وسایل گندزدایی برای پرسنل و ادارات شهرداری ، منع ایجاد هرگونه تجمع و گندزدایی و ضدعفونی روزانه ساختمان های اداری شهرداری ارومیه  را از جمله اقدامات در جهت پیشگیری از ویروس کرونا برشمرد.
جلیلی عنوان کرد:  همچنین  اطلاع رسانی های  کتبی و آگاهی دهنده به کلیه سازمان های زیر مجموعه شهرداری در خصوص تعطیلی آبدارخانه ها و منع مصرف، توزیع و فروش هرگونه مواد غذایی در ادارات انجام شده است.
وی با اشاره به اجرای آموزش های لازم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بیان کرد:  ارایه مشاوره و آموزش در خصوص تهیه مواد گندزدا به ادارات مجموعه شهرداری، آموزش و اطلاع رسانی رابطان سلامت ادارات شهرداری در خصوص نحوه مقابله با گسترش ویروس کرونا صورت گرفته است .
رییس مرکز سلامت و توسعه پایدار شهرداری ارومیه با بیان اینکه با انجام هماهنگی با آزمایشگاه تشخیص طبی نانو، تست سنجش آنتی بادی های کووید 19 برای تمامی پرسنل مجموعه شهرداری صورت گرفت، اظهار کرد:  بعد از انجام آزمایش و بررسی نتایج آزمایشات و الزام افراد مشکوک به انجام آزمایشات تکمیلی و در صورت قطعی بودن مبتلا  فرد جهت رعایت قرنطینه خانگی و ادامه روند درمان  با هماهنگی و همکاری مسئولین مربوطه  ترخیص می شد.
وی گفت: کمیته ویژه پیشگیری از ابتلا به کووید 19 شهرداری با همکاری معاونت خدمات شهری، اداره بازرسی و اداره مدیرت بحران و پدافند غیرعامل تشکل شده است .
جلیلی با بیان اینکه بازرسی روزانه جهت نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی جهت حفظ سلامتی پرسنل و  شهروندان صورت می گیرد، بیان کرد: بازرسی روزانه کارشناسان مرکز سلامت و توسعه پایدار بهمراه همکاران اداره بازرسی و مدیرت بحران از سازمانها و ادارات مجموعه شهرداری در طول ماه های خرداد، تیر اجرا  و همچنان تداوم دارد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات