آغاز رویداد ملی جایزه ادبی مشهد

آغاز رویداد ملی جایزه ادبی مشهد

آغاز رویداد ملی جایزه ادبی مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، صدرا یوسفی، با بیان این مطلب، اظهار کرد: بخش‌های ادبی این رویداد به پاس احترام و بزرگداشت شخصیت‌ های ادبی این کهن سرزمین با نشان ویژه ملک الشعرای بهار در بخش شعر کلاسیک، نشان ویژه اخوان ثالث در بخش شعر نو (آزاد، نیمایی و سپید)، نشان ویژه توس در قسمت داستان که شامل رمان، مجموعه داستان و داستان کوتاه می‌ شود و نشان ویژه بیهقی با موضوع روایت نگاری ویژه شهر مشهد برگزار می‌ شود.
وی افزود: جوایز این نشان‌ های ویژه عبارت است از ۱۵ میلیون تومان به همراه لوح تقدیر برای نفر برگزیده اول، ۱۰ میلیون تومان و لوح تقدیر برای برگزیده دوم و پنج میلیون تومان و لوح تقدیر برای برگزیده سوم که تقدم آن ها خواهد شد.
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین در هر بخش مبلغ دو میلیون تومان برای اثر منتخب در نظر گرفته شده است‌.
یوسفی خاطرنشان کرد: تمامی کتاب‌ های منتشر شده در دو بخش شعر و رمان و کتاب های منتشر نشده در بخش‌ های شعر کلاسیک، شعر نو، داستان کوتاه و روایت نگاری می‌ توانند در این رویداد ملی شرکت کنند.
وی اضافه کرد: گفتنی است که مهلت ارسال آثار و شرکت در این رویداد تا پایان شهریور ماه سال جاری برای کتاب‌ های منتشر شده و تا پایان مهر ماه همین سال برای آثار چاپ نشده است. مراسم پایانی جشنواره در زمستان سال جاری برگزار می‌ شود.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات