اجرای شبکه توزیع آب۶۰ واحد مسکن مهر در سیریک

اجرای شبکه توزیع آب۶۰ واحد مسکن مهر در سیریک

http://www.bananews.ir/مدیر آب و فاضلاب سیریک گفت: تا کنون شبکه توزیع آب ۶۰واحد مسکن مهر در سیریک هرمزگان اجرا شده واجرای این شبکه در سایر واحدهای مسکن مهر این شهرستان در انتظار اعتبار است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)به نقل از روابط عمومی آب وفاضلاب هرمزگان، مهران سدری افزود: سه تعاونی مربوط به واحدهای مسکن مهر در سیریک فعال است که شامل تعاونی مسکن مهر محلات ساحل‌نشینان، تعاونی مسکن مهر کارکنان دولت و تعاونی مسکن مهر فرهنگیان است.

وی ادامه داد: زمان اجرای شبکه توزیع آب مسکن مهر در تعاونی محلات سیریک ۲ ماه به طول انجامید و اجرای این شبکه در بقیه تعاونی‌های مسکن مهر سیریک به علت عدم تخصیص اعتبار هنوز آغاز نشده است.

وی ابراز کرد: اعتبار هزینه شده به منظور شبکه توزیع آب سیریک۹۶۰میلیون ریال است که ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبار استانی و ۶۰ میلیون ریال از محل اعتبارات مسکن و شهرسازی تامین می‌شود. وی با اشاره به اینکه در مجموع آب شرب شهرستان سیریک از یک خط لوله انتقالی به قطر۴۰۰ میلی متر از راونگ میناب تامین می‌شود، اظهار کرد: آب شبکه توزیع مسکن مهر محلات از خط ورودی شهر سیریک به صورت یک خط ۱۰۰ میلی‌متر وارد محوطه تعاونی می‌شود.

وی طول مجموع شبکه توزیع آب مسکن مهر در سیریک را ۷ کیلومتر دانست و تصریح کرد: از هفت کیلومتر کل شبکه توزیع ۳ کیلومتر آن مربوط به مسکن مهر محلات می‌باشد که اجرایی شده است. مهندس سدری بیان داشت: جنس لوله‌هایی که در شبکه توزیع آب مسکن مهر سیریک به کار گرفته شده آزبست وقطر لوله‌های آن ۱۰۰ میلی متر است.

 

 

    نظرات