آغاز عملیات اجرایی احداث 39 کیلومتر شبکه برق در استان مرکزی

آغاز عملیات اجرایی احداث 39 کیلومتر شبکه برق در استان مرکزی

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمد اله داد" مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان مركزي در این آئین که با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ساوه و جمعی از مسئولان محلی، برگزار شد، تامین برق متقاضیان، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار، احداث و بهینه سازی شبکه و تامین روشنایی معابر را از جمله پروژه‌هاي قابل بهره برداري و کلنگ زنی در هفته دولت برشمرد.
وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان مرکزی عهده‌دار خدمات‌رسانی به بیش از 740 هزار مشترک با 21 هزار کیلومتر شبکه برق و 16 هزار دستگاه ترانسفورماتور است، بیان کرد: با انجام این پروژه، معضل افت فشار برق در 26 روستا و 57 حلقه چاه آب در این منطقه برطرف می‌شود.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه این هفته فرصت مغتنمی برای دولتمردان نظام است تا ارتباط خود را با مردم تقویت کرده و ضمن معرفی خدمات دولت از نظرات آنها نیز برای ادامه و بهبود هر چه بیشتر امور بهره گیرند، افزود: کارکنان ساعی صنعت برق در نقاط مختلف کشور عزیزمان برای تامین برق پایدار و مستمر به هموطنان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.
حجت الاسلام سبزی با بیان اینکه صنعت برق استان مرکزی در راه اعتلا و آبادانی گام برمی‌دارد، تصریح کرد: به‌رغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان و کمبود نقدینگی، صنعت برق در راه خدمت رسانی به ملت پیشرو بوده است.
گفتنی است، 25 پروژه برق‌رسانی در زرندیه و ساوه با هدف افزايش رضايت‌مندي مشتركان، استفاده بهينه از امكانات و منابع موجود، تأمين برق پايدار و مطمئن و بهره وري اقتصادي همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات