رئيس جمهور در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي؛ هزينه ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني، رئيس جمهور در جلسه هيئت دولت كه به صورت ويدئو كنفرانس در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي تشكيل شد، ضمن گراميداشت ياد و نام شهيدان رجايي و باهنر تاكيد كرد كه دولت تدبير و اميد همواره رهنمودهاي مقام معظم رهبري را وجه همت خود براي رفع مشكلات و عمران و آباداني كشور قرار داده است.

وي ادامه داد: هم اكنون پوشش شبكه برق رساني در كشور تقريباً از 99 درصد عبور كرده و 32 هزار روستا از امكانات ارتباطي پهن باند برخوردار شده اند و در بخش سلامت و راه روستايي نيز خدمات چشمگيري ارائه شده است.
رئيس جمهور اظهار داشت: در جلسه امروز دولت تصميم گرفتيم براي حدود 30 ميليون نفر جمعيت كشور كه مصرف برق آنها پايين تر از ميانگين الگوي مصرف خانوار است، هزينه برق رايگان محاسبه شده تا براي اولين بار پس از پيروزي انقلاب اسلامي برق مستضعفين و اقشار محروم كم مصرف رايگان شود.
دكتر روحاني با اشاره به تلاش هاي دولت در زمينه استيفاي حقوق ملت ايران در عرصه بين المللي، تصريح كرد: امروز در زمينه بهره برداري از ميادين مشترك گازي و نفتي و ساماندهي آب هاي مرزي گام هاي موفقي برداشته شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات