با هدف نهادينه ساختن فرهنگ مصرف بهينه برق در بين ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت شركت برق منطقه اي تهران، در اين مراسم مهندس آرش كردي، مديرعامل شركت برق منطقه اي تهران راه جاودانه شدن بشر را ارائه كارهاي ماندگار دانست و با اشاره به اينكه مصرف بهينه برق ، موضوع روز صنعت برق است اظهار داشت: ما بايد در اين باره فرهنگ سازي كنيم و بهترين راه ، زبان هنر است .
مهندس كردي در ادامه با بيان اين مطلب كه صنعت برق صنعتي فاخر است و به دست نيروهاي داخلي رتبه اي قابل قبول دارد، افزود : بايد اين فرهنگ را كه با مصرف درست ضمن حفظ ثروت ملي از آلودگي محيط زيست جلو گيري كنيم ، از كودكي به افراد آموزش داد.
مديرعامل شركت برق منطقه اي تهران در پايان ضمن قدرداني از همه عوامل تهيه اين فيلم افزود: خوشبختانه بعد از ديدن اين فيلم نكات خوبي در ذهن من به عنوان يك بيننده نقش بست كه اميدوارم با استفاده از تجربه به دست آمده ، در توليد قسمت هاي بعدي اين مجموعه ، كار شكل بهتري پيدا كند و با حمايت لازم اين مسير به خوبي ادامه يابد.
بنابر اين گزارش دكتر صديقه ببران، مديركل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو نيز در اين مراسم ضمن تقدير از عوامل توليد اين فيلم گفت: كار تهيه اين فيلم بسيار با ارزش و حرفه اي بود. اميدوارم بخش هاي مختلف شبكه هاي تلويزيوني مربوط به جوانان و نوجوانان با انعكاس خوب اين فيلم به نقش مهم خود در اين باره عمل كنند. بايد همه از كودكي در جريان توليد سخت اين انرژي حياتي باشند و با مصرف درست، آن را حفظ كنند.
دكتر ببران در ادامه با اشاره به اين كه لازم است براي اين فيلم تبليغات لازم صورت گيرد، افزود: با شناختي كه از همكاران دارم، به طور يقين اين كار صورت خواهد پذيرفت و به نظرم مخاطبان عام هم با اين فيلم ارتباط برقرار خواهند كرد.
وي در پايان اظهار داشت: متاسفانه چون انرژي برق به راحتي و سهولت در دسترس است خيلي ها ارزش آن را باور ندارند.
علي خراساني، مدير دفتر روابط عمومي شركت برق منطقه اي تهران، ضمن اشاره به روند ساخت اين فيلم از اواخر سال 97 با طي مراحل پژوهش، پيش توليد و توليد ، اهداف مهم ساخت اين فيلم را نهادينه ساختن الگوهاي صحيح مصرف انرژي برق و آشنايي كودكان و نوجوانان با اين انرژي حياتي و سختي كار تامين برق و نيز آشنايي با بزرگان اين صنعت بر شمرد.
از برنامه هاي ديگر اين مراسم پرده برداري از پوستر فيلم مذكور ، نمايش فيلم و پشت صحنه آن و اهداي لوح تقدير به جعفر شهرابي فراهاني كارگردان، و تعدادي ازبازيگران فيلم ( رضا بنفشه خواه، احمدرضا اسعدي، شهرزاد ارسلان، مهبد جهان نوش و معين افروزه) و نيز مهدي پورقاسمي مدير تصويربرداري و محمد مهران عسگري به عنوان برنامه ريز بود.
گفتني است در اين مراسم كارگردان و هنرمندان حاضر هر كدام با يادآوري اتفاقات تهيه فيلم ، در بخش فرهنگ مصرف ، اشاراتي قابل توجه داشتند كه از اهم آن مي توان به موضوع مصرف بهينه برق به عنوان يك وظيفه اجتماعي اشاره كرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات