هفته دولت و کارنامه درخشان صنعت برق

هفته دولت و کارنامه درخشان صنعت برق

» هفته دولت و کارنامه درخشان صنعت برق
به قلم سیدمحمد هاشمی
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های توزیع نیروی برق کشور

سیدمحمد هاشمی دبیر انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های توزیع نیروی برق کشور ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و گران‌قدر رجایی و باهنر و دیگر شهدای سرافراز دولت، هفته دولت را به همه دولتمردان و خدمتگزاران به مردم شریف ایران اسلامی خصوصا تلاشگران صنعت برق ایران تبریک گفت.

هفته دولت فرصتی است برای بیان برنامه ها و عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم و اینکه دولت و زیرمجموعه آن برای پیشرفت و توسعه کشور و حل مشکلات مردم و جامعه چه تلاشی داشته‌اند. این گزارش‌ها موجب می‌شود که مردم از نتیجه کارخدمتگزاران خود مطلع و به آنها امیدوار شوند.

بی شک در بین دستگاه های اجرایی کشور، بخش صنعت برق وزارت نیرو به دلیل ارایه خدمات فراگیرو گسترده در جای جای جغرافیای سرزمین پهناور ایران از یک سو و تامین انرژی برق به عنوان یک نیاز حیاتی برای مردم و ایفای نقش راهبردی برای پیشرفت و توسعه کشور، جایگاه حساس و ویژه ای دارد.

مدیران و کارکنان این صنعت با درک درست از نقش و وظیفه خود و آگاهی از ضرورت برقراری پایدار این انرژی وتاثیرآن در شاخه های مختلف زندگی مردم ، متعهدانه و با تلاش شبانه روزی نسبت به تامین آن همت می گمارند.

این صنعت در کوران حوادث طبیعی از قبیل سیل، زلزله و توفان وبارش های سهمگین، همچنین در شرایط سخت تحریم های ظالمانه و اوضاع نه چندان مناسب اقتصادی و محدودیت منابع توانسته است به پشتوانه برخورداری از نیروهای توانمند، متعهد، خوشفکر از این بحران ها با سربلندی عبور کند و برغم همه این مشکلات طاقت فرسا نگذارد چراغ خانه ای خاموش و یا چرخ صنایع به دلیل کمبود برق از حرکت باز ایستد.

این همه همت و اراده و از خود گذشتگی، در ماه های اخیر که کشور درگیر بیماری مهلک کرونا و توامان بالارفتن دما و افزایش فزاینده مصرف برق بود تجلی یافت. خادمان صنعت برق با یک برنامه ریزی جامع و فراگیر و جلب مشارکت مردم و مشترکان بزرگ همه توان خود را در جهت تامین برق مطمئن به کار بستند و موفق شدند با سرافرازی از پیک تابستان بدون خاموشی عبور کنند.

باید گفت که صنعت برق به موازات اقداماتی وسیعی که برای تامین برق پایدار در تابستان انجام داده است، طرح های فراوانی را طی یک سال گذشته به صورت هفتگی و در قالب پویش(#هرهفتهالفب_ایران) در اقصی نقاط کشور آماده بهره برداری کرده است. طرح هایی که هریک موجب بهبود خدمات رسانی به مردم و زمینه ساز توسعه و پیشرفت در عرصه های گوناگون شده و خواهد شد.

علاوه بر این در هفته دولت نیز هریک از شرکت های برق پروژه های متعددی را تهیه و تدارک دیده اند که طی این هفته افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

با نگاهی به عملکرد صنعت برق خصوصا در یک سال گذشته، بی تردید اذعان خواهیم داشت که این صنعت با وجود نارسایی ها و محدودیت های فراوان، کارنامه درخشانی داشته و این مهم حاصل نشده مگر به اعتبار حسن تدبیر مدیران و مساعی بی وقفه کارکنان آن. در خاتمه ضمن عرض خداقوت به همه تلاشگران صنعت برق ، برای این عزیزان دوام توفیق و سربلندی در مسیر خدمت به مردم و کشور خواستارم. لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات