انجام عملیات تنظیف و پاکسازی محلات جنوب غرب تبریز

انجام عملیات تنظیف و پاکسازی محلات جنوب غرب تبریز

به گزارش شهریار، محمد علی سلیمی اقدامات خدماتی و حفظ سلامتی منطقه و پاکسازی محلات را یکی از مهمترین اهداف و برنامه های شهرداری این منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: توجه به کیفیت و رفاه زندگی شهروندان منطقه از جمله مهترین دغدغه ها و اهداف شهرداری بوده که در این راستا تمامی مدیران و کارکنان شهرداری تلاش خود را انجام می دهند.
وی انجام عملیات تنظیف و پاکسازی را با هدف حفظ سلامتی و بهداشت شهری عنوان کرد و افزود: باتوجه به ورود سامانه جدید بارندگی نیروهای خدمات شهری یکی از اقداماتی را که در اولویت کاری خود قرار دادند پاکسازی زمین های خالی، تنظیف و شستشوی آبروها و ضدعفونی و شستشوی باکس ها و زیرباکس ها بود.

سلیمی با اشاره به اینکه نخاله های ساختمانی و پسماندهای خانگی از عوامل انتقال آلودگی به خاک و آب هستند، گفت: بارندگی باعث می شود انواع آلودگی و سمومی که در نخاله های ساختمانی و پسماند های خانگی وجود دارد شسته شده و در خاک نفوذ کرده و با جریان آب وارد کانال ها نفوذ کند و این چرخه در نهایت سلامت شهروندان را به خطر اندازد که برای پیشگیری از این مهم نیروهای خدمات شهری اقدام به پاکسازی محلات کردند.

وی پاکسازی و تنظیف را شامل جاده آذرشهر از کبریت سازی تا کوی لاله، شهرک رازی، کوی سوسنگرد، بعثت، رسالت، ۱۰ متری صبا، ۱۲ متری فرهنگ، کوچه بوتان و توحید غربی عنوان کرد.

شهردار منطقه ۷ همچنین از ادامه این عملیات پس از بارندگی روز گذشته خبر داد که معابر و محل سر ریز شدن آبروها پاکسازی شدند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات