شورای پنجم، با وفاق و همدلی به رغم تمام کاستی ها کارنامه قابل قبولی  ...

شورای پنجم، با وفاق و همدلی به رغم تمام کاستی ها کارنامه قابل قبولی ...

شورای پنجم، با وفاق و همدلی به رغم تمام کاستی ها کارنامه قابل قبولی داشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علیرضا شهریاری امروز و در نطق پیش از دستور یکصد وسومین جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: هماهنگی و تعامل شورای اسلامی شهر، شهرداری و تلاش آنها توانسته است سیمای شهر را به طور قابل محسوسی تغییر دهد.
وی افزود: این خبر مسرت بخشی است که رئیس شورای شهر در جدید ترین اظهار نظر خود از انجام پروژه های هشت هزار میلیارد تومانی در سطح شهر خبر می دهد.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: انجام این پروژه های بزرگ با نظارت شورا و کوشش شهردار جوان و پرتلاش مشهد صورت می گیرد که بدینوسیله از زحمات وی و همکاران پر تلاششان تشکر و تقدیر می کنم.
شهریاری خاطرنشان کرد: امید آنکه این مسئولیت بزرگ را که بر دوش گرفته ایم تا پایان دوره خدمت رسانی با همدلی و هماهنگی و ید واحده به نحو احسن به سر منزل مقصود برسانیم.
وی با گرامیداشت یاد شهید رجایی، شهید باهنر و هفته دولت اضافه کرد: در مجموع دولت کنونی با این شرایط بحرانی و تقلیل قابل توجه فروش نفت توانسته است کشور را اداره کند و با وجود همه فشار ها از فروپاشی اقتصاد جلوگیری کند و البته گریز از وضعیت موجود جز با اتحاد و همدلی و همکاری صاحبان خرد و اندیشه میسر نیست.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر با شاره به روز پزشک و داروساز و تقدیر از فداکاری و جانفشانی کادردرمانی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: از همشهریان انتظار می رود که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی علی الخصوص زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به درخواست اکید و اصرار جامعه پزشکی برای رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک پاسخ مثبت دهند و به این طریق تا اندازه ای از کار کادر درمانی بکاهند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات