رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری امام حسین(ع) قابل تقدیر است

رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری امام حسین(ع) قابل تقدیر است

رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری امام حسین(ع) قابل تقدیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حیدری، امروز در ابتدای یکصد و سومین جلسه علنی شورای شهر با گرامیداشت چهار شهریورماه، سالروز درگذشت مهدی اخوان ثالث، اظهار کرد: اخوان ثالث، یکی از نامدارترین شاعران معاصر برخاسته از شهر مشهد یا بنا به قول خودش، توس است که برهمین اساس سال گذشته خیابانی را به نام او نامگذاری کرده ایم.
وی با شاره به روز کارمند افزود: نیروی انسانی، جزو سرمایه‌های ارزشمند هر سازمان هستند که در کنار فرآیندها و مقررات، نقش اصلی یعنی؛ هدایت و پیشبرد اهداف سازمان را عهده ‌دار هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی، بیان کرد: تاسوعا و عاشورا، نقطه اوج و تبلور عشق و فداکاری و آزادگی است.
حیدری با بیان اینکه مردم عشق و علاقه‌ای ویژه ای به مکتب حسینی و اهل بیت(ع) دارند، تصریح کرد: برهمین اساس همزمان با آغاز ماه محرم در سطح شهر، مراسم عزاداری مختلفی در فضاهای باز و با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی ایجاد شده که خوشبختانه رعایت توصیه‌های بهداشتی از سوی مردم هم رضایت ‌بخش بوده است.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت شهریور، شهیدان رجایی و باهنر، اضافه کرد: امیدواریم طی یک سال آینده، دولت براساس شعارها و برنامه‌ها و گشایش‌ های در سطح ملی و بین‌المللی بتواند به خواسته‌های به‌حق مردم پاسخگویی کند.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با گرامیداشت روز پزشک وداروساز با تقدیر از فداکاری پزشکان، دارو سازان و کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: هفت ماه است که کادر درمان کشور، خالصانه و فداکارانه در جهت خدمت به مردم گام برداشته و رنج‌ها و مشقت‌های بسیاری را متحمل شده‌اند.
حیدری عنوان کرد: با هیچ اقدامی نمی ‌توان این فداکاری و ایثار را جبران کرد ولی قدردان زحمات پزشکان و پرستاران هستیم و به وجود شما سربازان فداکار عرصه سلامت افتخار می‌کنیم.
۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های محله ما
همچنین درادامه یکصد وسومین جلسه علنی شورای شهر روح الله قاسم زاده، رئیس شورای اجتماعی محلات شهرداری مشهد، نیز با ارائه گزارشی از پروژه محله ما اظهارکرد: پروژه محله ما سال ۹۸ و با هدف افزایش مشارکت شهروندان آغاز شد.
وی افزود: در سال ۹۸ حدود ۳۳ میلیارد تومان بودجه به اجرای ۱۳۱ پروژه درمحلات ۱۳ منطقه اختصاص داده شد .
رئیس شورای اجتماعی محلات شهرداری مشهد ، بیان کرد: امسال نیز ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۴۴ پروژه در محلات مختلف اختصاص داده شده است.
قاسم زاده با بیان این که در گام اول برای هر محله یک پروژه تعریف شد، تصریح کرد: درگام دوم با همراهی مناطق شهرداری و درگام سوم نیز درمحلاتی که پروژه ای اجرا نشده بود تعدادی پروژه تعریف شد.
وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مدیریت شهری وشورای شهرمحلات مناطق کم برخوردار مورد توجه بیشتری قرارگرفته و ۶۱ درصد پروژه های تعریف شده در محلات کم برخوردار اجرا شده اند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات