تداوم تلاش های شبانه روزی برای بهره برداری از تصفیه خانه آب خلخال...

نماینده مردم شریف شهرستانهای خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل و معاونین شرکت آب منطقه ای اردبیل، مدیر امور منابع آب خلخال و نماینده مجری طرح آبرسانی از تصفیه خانه در حال احداث آب شرب خلخال بازدید کردند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این بازدید از تلاش شبانه روزی عوامل مختلف شرکت برای بهره برداری از تصفیه خانه آب خلخال تا پایان امسال خبر داد.

مهندس عباس جنگی مرنی با اشاره به پیشرفت 83 درصدی این پروژه تصریح کرد: همت و تلاش تمامی عوامل پروژه و مهندسان و کارشناسان بخش آب برای برخورداری مردم شریف خلخال از آب شرب بهداشتی و پایدار می باشد .

وی با بیان اینکه کار احداث تصفیه خانه و نصب تجهیزات مربوطه با تمام توان ادامه دارد، تصریح کرد: خوشبختانه روند تکمیل تصفیه خانه آب شرب خلخال در بخش های مختلف با سرعت مناسبی به پیش می رود.

مهندس جنگی مرنی با اشاره به تامین مالی پروژه از اعتبارات صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک سینا و تسریع فرآیند اجرای طرح تصفیه خانه آب شرب خلخال و احداث هر چه مطلوب تر این طرح اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی پیمانکار، طرح در زمان مقرر و تا پایان سال به بهره برداری می رسد .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل عنوان کرد: این پروژه جزو موفق ترین و موثرترین پروژه های اجرایی بخش آب در کشور است که به روش BOT توسط بخش خصوصی احداث می شود .

نماینده مجری طرح آبرسانی و تصفیه حانه آب شرب خلخال نیز در این بازدید با ابراز رضایت از روند مناسب احداث این تصفیه خانه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی، یادآور شد: همه ما باید قدردان زحمات و فعالیت های تلاشگران عرصه آب باشیم.

مهندس سیامک ستاری با اشاره به انجام نصب تجهیزات در بخش های مختلف پروژه اظهار امیدواری کرد که مراحل دیگر پروژه نیز به سرعت ادامه یابد تا شاهد بهره برداری از طرح تا پایان سال باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات