تعریف و اجرای بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان پروژه شهری

تعریف و اجرای بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان پروژه شهری

علی‌رضا پورعسگری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت آیت‌الله میرسیدمهدی یثربی(ره) به عنوان نماینده امام راحل و مقام معظم رهبری و امام جمعه فقید کاشان، از زحمات 14 ساله آیت‌الله نمازی در سنگر نمایندگی ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان قدردانی کرد.

وی، همچنین پیام مقام معظم رهبری را نشانه عمق شناخت درست و صحیح ایشان از کاشان بزرگ دانست و اشاره به عنوان «منطقه کاشان» در حکم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه جدید کاشان را یکی از امتیازات و افتخارات مردم دارالمومنین قلمداد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر، سفر مقام معظم رهبری به کاشان و استفاده از عبارت منطقه فرهنگی کاشان را نیز یادآور شد و نگاه امروز به دارالمومنین را در استمرار همان نگرش به این خطه تمدن خیز و هنرپرور دانست.

پورعسگری از آیت‌الله سلیمانی خواست شورای اسلامی شهر و شهرداری را هیچگاه از تذکرات و رهنمودهای خویش بی‌بهره نگذارد و بر آمادگی کامل مدیریت شهری برای عمل به هدایت‌ها و توصیه‌های مشفقانه زعامت جمعه تأکید کرد.

وی، شرایط دشوار اقتصادی کنونی حاصل تحریم‌ها و فشارهای دشمن را خاطرنشان کرد و گفت: این دشواری برای شهرداری به دلیل تأمین منابع آن از طریق مشارکت مردم مضاعف است و شرایط کار کردن را سخت می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر، با یادآوری هزینه‌های جاری با در نظر گرفتن بیش از 2600 نفر حقوق‌بگیر و همچنین سایر مصارف، هزینه‌ نگه‌داری مجموعه شهرداری را بالغ بر 22 میلیارد تومان ذکر و بیان کرد: در کنار این هزینه‌ها، با مطالبات درستی از سوی شهروندان مواجه هستیم که نیاز به تعریف و اجرای پروژه‌های شهری را ایجاد می‌کند.

پورعسگری، با اشاره به تعریف و اجرای پروژه‌های متعدد و بزرگ در شهر عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها، زیرگذر سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که بعد از سال‌ها کار مطالعاتی و با نقش‌آفرینی قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکاری در حال انجام است.

وی، همچنین شیوه جدید برگزاری نشست‌های علنی و فوق‌العاده شورا را یادآور شد و از انجام نیمی از نشست‌ها در قالب بازدید میدانی از پروژه‌ها و حضور در شهر و بین شهروندان خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات