اختصاص تولیت به آستان سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع)

اختصاص تولیت به آستان سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع)

علی هاشمی طاهری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، پیام مقام معظم رهبری را نشانه عنایت معظم‌له به کاشان دانست و تأکید ایشان به عنوان مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه وفاداری مردم کاشان نسبت به آرمان‌ها به حد نصاب کامل رسیده را مایه افتخار دانست.

وی، با اشاره به وجود چهار امامزاده واجب التعظیم در کشور، اقدامات صورت گرفته برای آستان سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) در مقایسه با سایر امامزادگان بزرگوار را در شأن فرزند و سفیر امام پنجم ندانست.

عضو شورای اسلامی شهر، اختصاص تولیت به این امامزاده عظیم الشأن را بستری برای خدمت‌رسانی شایسته‌تر به شهید اردهال قلمداد و بر ضرورت حفظ شأن و منزلت ایشان به عنوان یک دغدغه تأکید کرد.

هاشمی طاهری، همچنین استان شدن کاشان را یک حق و مطالبه عمومی مردم دارالمومنین عنوان کرد و  مسافت دور عزیمت به اصفهان، در کنار عدم اختیارات کافی مسئولان شهرستان و همچنین بی‌مهری‌های صورت گرفته از سوی مرکز استان را از جمله عوامل شکل‌گیری این خواسته عمومی برشمرد.

وی، چالش کمیسیون ماده 5 استان اصفهان برای شهرداری کاشان به منظور مصوبات تغییر کاربری و بعضا معطل ماندن یک ساله پرونده‌ها را به عنوان نمونه‌‌ای از این مشکلات ذکر کرد و گفت: منطقه‌ای با چند هزار شهید و پیشینه فرهنگی و صنعتی شایسته جایگاهی فراتر از وضعیت موجود است.

هاشمی طاهری همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله یثربی و خدمات 27 ساله ایشان در جایگاه نماینده امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان، زحمات 14 ساله آیت‌الله نمازی با وجود جراحت شیمیایی را نیز ستود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات