رقم زدن اتفاقات جدید با اجرای مدیریت تحول حول محور پدر معنوی شهر

رقم زدن اتفاقات جدید با اجرای مدیریت تحول حول محور پدر معنوی شهر

سعید ابریشمی‌راد در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، زیربنای تمام اتفاقات خوب در جامعه را مبانی و ارزش‌‎های فرهنگی دانست و گفت: برای آنکه هر جامعه‌ای به قله پیشرفت و تعالی برسد باید ضمن شناخت و توسعه ارزش‌های فرهنگی، ظرفیت‌های اجتماعی تجلی‌کننده این باورها شناسایی و تقویت شود در صورت رقم خوردن توأمان این دو اتفاق کامیابی و سعادت از آن جامعه است.

وی،حس و انگیزه نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان در بدو ورود و توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی را امیدوارکننده و مایه مباهات خواند و افزود: درک درست موضوعات و زمینه‌ها علاوه بر افتخار و دلگرمی فعالین عرصه شهر به ویژه اعضای خانواده بزرگ شهرداری، توان آنان را برای خدمتگزاری شایسته‌تر به مردم مضاعف می‌سازد.

شهردار کاشان، ضمن تقدیر از اشارات آیت‌الله سلیمانی نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی و با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از رهنمودهای سفیر ولایت به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در این حوزه‌ها، تنها راه برون رفت کاشان از چالش‌ها و حرکت به سمت توسعه پایدار را عمل به توصیه‌های هدایت‌گرانه ایشان دانست.

ابریشمی‌راد، با قدردانی از زحمات 14 ساله آیت‌الله نمازی، حمایت‌های مستمر ایشان از خدمات مدیریت شهری را خاطرنشان و استمرار این رویه و شیوه نیکو را عامل افزایش انگیزه و کاهش مشکلات و دغدغه‌ها قلمداد کرد.

وی با تأکید بر تبعیت از محوریت نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان گفت: باید با انسجام کامل و وحدت تمام و با دوری از انشقاق و تفرقه از حداقل ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل استفاده کنیم تا بعد از دوران محدود خدمت، شرمنده خدای متعال و همچنین خون شهدا و اعتماد مردم نباشیم.

شهردار کاشان، مطالبه امام جمعه برای ارائه چشم‌انداز 20 ساله شهر مشخصا در حوزه فرهنگی را نشان‌دهنده درک درست ایشان از مسائل دانست و آمادگی شهرداری برای تشریح ابعاد مختلف سیاست‌ها و برنامه‌های خود در قالب یک نشست را متذکر شد.

ابریشمی‌راد، با بیان اینکه شهر کاشان با توجه به شرایط اقلیمی و ساختاری یکی از شهرهای گران در زمینه نگه‌داشت است عنوان کرد: سال‌ها این خطه با سیاست‌هایی اداره می‌شده که نیازمند اصلاح و بازنگری هستند و این امر می‌تواند در قالب مدیریت تحول رقم خورد البته اجرای این نوع مدیریت مستلزم برخورداری از نیروهای ایثارگر و آماده به کاری است تا هر نوع چالش را برای تحول بپذیرند که خوشبختانه شهرداری کاشان از این سرمایه بهره‌مند است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات