6 طرح توزیع برق در شهرستان آرادان سمنان افتتاح شد/ بهره‌برداری از 7 طرح برق‌رسانی در شهـرستان گرمسـار

6 طرح توزیع برق در شهرستان آرادان سمنان افتتاح شد/ بهره‌برداری از 7 طرح برق‌رسانی در شهـرستان گرمسـار

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، دو طرح بهینه‌سازی دو هزار و 190 متر شبکه فشار متوسط هوایی روستای کندقلی خان، ده نمک و ماشین خانه با اعتبار دو میلیارد و 150 میلیون ریال، ازطرح‌های افتتاح شده است.
طرح اصلاح 520 متر شبکـه فشـار ضعیـف هـوایی در سطح شهرستـان با هـزینه 900 میلیون ریال و طرح احداث یک هـزار و 70 متر شبکه فشـار متوسط هـوایی و یک دستگاه ترانس جهت تامین برق متقاضیان با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریال، در زمره طرح‌های افتتاح شده این شهرستان به‌شمار می‌روند.
طرح بهسازی دو هزار متر شبکه روشنایی معـابر بلوار آزادگان به مبلغ 450 میلیـون ریـال، طرح تبدیل یک هزار و 700 متر شبکـه سیمـی در خیـابان‌های سـرآسیاب، شهیدان سعیدی، پازوکی و تندگویان به کابل خودنگهدار با هزینه یک میلیارد و 275 میلیون ریال، از دیگر طرح‌های افتتاح شده محسوب می‌شوند.
گفتنی است، برای افتتاح طرح‌های مورد اشاره، شش میلیارد و 375 میلیون ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

بهره‌برداری از 7 طرح برق‌رسانی در شهـرستان گرمسـار
در این آئین همچنین هفت طرح عمرانی برق‌رسانی با اعتباری به مبلغ 37 میلیارد و 720 میلیون ریال در شهرستان گرمسار افتتاح شد.
طرح بهینه‌سازی یک‌هزار و 500 دستگاه انشعابات دیماندی آمپری به مبلغ 11 میلیارد و 370 میلیون ریال و دو طرح توسعه هفت هزار و 895 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف جهت تامین برق متقاضیان جدید با هزینه 11 میلیارد و 970 میلیون ریال، از جمله طرح‌هایی است که به بهره‌برداری رسیدند.
طرح احداث و اصلاح سه هزار و 744 متر شبکه روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان با هزینه شش میلیارد و 900 میلیون ریال و طرح توسعه هفت دستگاه پست هوایی توزیع برق با قدرت یک هزار و 915 کیلوولت آمپر با اعتبار شش میلیارد و 30 میلیون ریال، به عنوان طرح‌هایی هستند که در دومین روز از هفته دولت افتتاح شدند.
دو طرح بهینه‌سازی سه هزار و 778 متر شبکه توزیع برق روستاهای سنرد وکهک و اصلاح پست هوایی به مبلغ یک میلیارد و 450 میلیون ریال، از دیگر طرح‌های بهره برداری شده در شهرستان گرمسار به‌شمار می‌روند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات