تقدیر از دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد

تقدیر از دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد

تقدیر از دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، در نشستی که با حضور رئیس شورای شهر، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد، معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی و جمعی از مدیران شهری در فرهنگسرای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، از دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد تقدیر به عمل آمد.
سید مجتبی منتظری، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد در این مراسم اظهار کرد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر بر اساس قانون در تمامی دستگاه ها و سازمان ها تشکیل شده است.
وی افزود: برهمین اساس نیز شوراهای امر به معروف و نهی ازمنکر در ستاد، معاونت ها، مناطق و سازمان های شهرداری مشهد با هدف ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم تشکیل شده است.
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد بیان کرد: در شورای امر به معروف و نهی از منکر بیشتر به دنبال ترویج معروف ها و گسترش فرهنگ انجام خیر و نیکی به ویژه پاسخگویی مناسب به مردم هستیم.
منتظری به برگزاری «جشنواره مفلحون» اشاره و خاطرنشان کرد: «جشنواره مفلحون» سال گذشته و با هدف تقدیر از کارکنان درستکار و تلاشگر در خدمت رسانی به مردم برگزار و طی آن ۱۳۰ نفر از پرسنل خدوم و تلاشگر مجموعه شهرداری با رای کارکنان شهرداری و بر اساس شاخص های اعلام شده از سوی این شورا که اصل خدمتگزاری به مردم مد نظر است، انتخاب شدند.
وی اضافه کرد: در کنار تقدیر از همکاران تلاشگر و نیکوکار وظیفه خود می دانیم تا به بهانه هفته امر به معروف و نهی از منکر از دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد که بدون چشم داشت در راستای ترویج فرهنگ نیکوکاری و خدمت رسانی بهتر به مردم تلاش می کنند، تقدیر کنیم.
تقدیر از اقدامات مدیریت شهری در حوزه ترویج معروف و خدمات رسانی به مردم
در ادامه این مراسم، هاشم دائمی، معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: هدف از تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه ها و سازمان های مختلف، احصا معروف و منکرهای اختصاصی هر دستگاه است.
وی ادامه داد: در مجموعه بیشتر افراد از معروفات و منکرات عمومی اطلاع و آگاهی دارند، لذا شناسایی و احصا معروفات و منکرات اختصاصی هر دستگاه و سازمان که در هر دستگاهی متفاوت است، در تقویت معروف و پیشگیری از منکر ویژه این سازمان ها و دستگاه ها برای خدمات رسانی بهتر به مردم تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.
معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با بیان این که ریشه جرائم و آسیب ها این است که مطالعات کارشناسی درخصوص معروفات و منکرات وجود ندارد، اظهارکرد: لذا نیازمند انجام مطالعات کارشناسی در این مسیر هستیم.
دائمی بیان کرد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر سازمان ها باید زمینه را برای تسهیل امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه گری در سازمان خود را فراهم کنند تا مردم به راحتی بتوانند نسبت به انجام امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند.
وی با تقدیر از اقدامات مدیریت شهری در این حوزه تصریح کرد: از تلاش های همکاران خدوم مدیریت شهری به ویژه شهردار جوان، پر تلاش و خلاق و همچنین رئیس شورای شهر مشهد که از خانواده شهدا هستند، در خدمت رسانی به مردم که یک معروف بزرگ است، تشکر می کنیم.
گفتنی است، در این مراسم از تلاش های معاون مالی و پشتیبانی و دبیران شورا های امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد تقدیر شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات