انجام ۷۶ میلیارد تومان پروژه عمرانی در مسیرهای منتهی به مشهد در یک  ...

انجام ۷۶ میلیارد تومان پروژه عمرانی در مسیرهای منتهی به مشهد در یک ...

انجام ۷۶ میلیارد تومان پروژه عمرانی در مسیرهای منتهی به مشهد در یک سال گذشته

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی با بیان این خبر اظهار کرد: این عملیات ها با محوریت طرح مثلث توسعه اقتصادی و انتخاب شهرداری مشهد به عنوان معین اقتصادی منطقه سه استان خراسان رضوی و در جهت هم افزایی دستگاه های اجرایی و رونق و آبادانی استان انجام شده است.
وی افزود: عملیات اجرایی ساماندهی و بهسازی جاده حسن آباد به طول چهار کیلومتر در مرداد ماه سال گذشته با هزینه بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان آغاز شد و در زمستان ۸۸ به پایان رسید.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: برای بهسازی این جاده ۲۵ هزارمتر مربع عملیات خاکی، هزار و ۷۰۰ متر مکعب بتن ریزی و ۱۲ هزارتن آسفالت ریزی انجام شده است.
کاظمی خاطرنشان کرد: پروژه اجرای باند دوم و بهسازی باند اول جاده ۷۵متری رضوی (مهدی‌آباد) از میدان اروند تا شهرک رضوی به طول ۱۱.۵ کیلومتر از پنجم مرداد ماه گذشته آغاز شد.
وی اضافه کرد: این پروژه شامل احداث باند دوم به طول ۹.۵ کیلومتر، بهسازی باند اول به طول ۳.۵ کیلومتر و احداث پل چهار دهانه به طول ۸۰ متر بوده که با هزینه بیش از ۵۲ میلیارد تومان اجرا شده است.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: همچنین برای کاهش ترافیک و تصادف در جاده بهشت رضا(ع) یک کیلومتر از این جاده از سمت شمال به عرض حدود چهار متر تعریض و دو عدد دور برگردان در مسیر ایجاد خواهد شد و در کنار آن یک لوپ به طول ۴۰۰ و عرض ۱۰ متر جاده کمربند شمالی را به جاده بهشت رضا(ع) متصل خواهد کرد.
کاظمی تصریح کرد: این پروژه با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان اجرا و تا پایان شهریور ماه ۹۹ آماده بهره ‌برداری خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات