رفع تصرف دو هزار و ۶۲۰ متر مربع از حریم رودخانه سیاه آب

مدیر امور منابع آب رباط کریم و بهارستان از رفع تصرف دو هزار و ۶۲۰ مترمربع از حریم و بستر رودخانه سیاه آب واقع در روستای حکیم آباد در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "عبدالناصر ابراهیمی" با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: این عملیات شامل تخریب یک فقره ساخت و ساز غیر مجاز و خاکریز در بستر رودخانه سیاه آب رباط کریم بوده که پس از شناسایی و ابلاغ اخطاریه به متخلف و در نهایت با اخذ دستور قضایی و با حضور عوامل انتظامی رفع تصرف و از ید متصرفین و افراد سودجو خارج گردید که با انجام این عملیات دو هزار و ۶۲۰ متر مربع از بستر و حریم  رودخانه سیاه آب رباط کریم در محدوده عملکرد این امور رفع تصرف شد.

مدیر امور منابع آب رباط کریم افزود: در راستای حفظ و حراست از مجاری آب های سطحی و همچنین پیشگیری و جلوگیری از خسارات جانی و مالی در سیلاب های احتمالی رفع تصرف مستحدثات غیرمجاز در دستور کار این امور قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند حتما باید پیش از انجام معامله استعلام لازم را از این امور اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند تصریح کرد: در راستای صیانت و حفاظت از رودخانه ها و مجاری آب های سطحی و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه ها، گروه گشت و بازرسی این امور بطور مداوم در منطقه در حال گشت زنی بوده و به محض شناسایی هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در بستر رودخانه ها و مسیل ها فوراً اقدامات قانونی لازم جهت رفع تصرف صورت می گیرد.

مدیر امور منابع آب رباط کریم و بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: این امور حسب وظیفه و در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات