کیش میزبان بزرگترین نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان می‌شود

کیش میزبان بزرگترین نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان می‌شود

http://www.bananews.ir/در راستای توسعه بازاریابی داخلی و بین المللی برای اولین بار در ایران بزرگترین نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان و تاسیسات در جزیره کیش برپا می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) نمایشگاه (buildex2012.13) با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی این منطقه و با مساحتی بالغ بر شش هزار و۵۰۰ متر مربع به مدت یک سال از اسفندماه سال جاری برپا می شود.

شرکت نمایشگاهی آفتاب راهبر ایرانیان کیش مجری برگزاری این نمایشگاه خواهد بود و هدف اصلی برپایی آن تسهیل فرآیند تامین مصالح ساختمانی برای ساخت و سازهای جزیره کیش و همچنین ایجاد زمینه های بازاریابی برای محصولات صنعت ساختمان ایران در کشورهای منطقه از جمله حوزه خلیج فارس است.

همزمان با برپایی این نمایشگاه امکانات رفاهی و اقامتی متنوعی برای شرکت کنندگان تدارک دیده شده و برنامه ریزی های گسترده ای در راستای جذب ترافیک بازدیدکنندگان در قالب تورهای تجاری داخلی و خارجی قبل و حین برپایی نمایشگاه صورت گرفته است.

طی سالهای اخیر جزیره کیش به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و امکانات زیربنایی موجود توانسته است نظر سرمایه گذاران داخلی و خارجی را در زمینه های مختلف به خود جلب کرده و به همین دلیل با گسترش صنعت ساختمان و ساخت و سازهای جدید اهمیت برپایی این نمایشگاه را بالا برده است.

با توسعه ساخت و سازها در جزیره کیش، تامین مصالح و تجهیزات ساختمانی متناسب با نیازها پیش نمی رود و با برپایی این نمایشگاه دائمی فرصت های بیشتری پیش روی فعالان ساخت و ساز این جزیره ایجاد می‌شود.

این گزارش می‌افزاید که با راه اندازی این نمایشگاه اهدافی همچون استفاده از مزیت های ویژه اقتصادی کیش در راستای تسهیل امور تجاری و گمرکی و ایجاد بستر مناسب جهت راه اندازی سایر نمایشگاهها، همایش ها و کارگاههای آموزشی تخصصی جانبی دنبال خواهد شد و اطلاع رسانی گسترده ای در سطح کشور و کشورهای منطقه صورت خواهد گرفت.

بنا بر این گزارش، ایجاد فضای سالم و رقابتی، حذف واسطه ها و معرفی برندهای برتر صنعت ساختمان از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه بوده و در عین حال باعث خواهد شد تا یک پایگاه قدرتمند و فعال در سطح جنوب کشور و حوزه خلیج فارس ایجاد شده و زمینه جذب سرمایه گذاران خارجی و همچنین ارائه تکنولوژی نوین صنعت ساختمان را متناسب با نیازهای این منطقه فراهم شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.aftabrahbar.com مراجعه کنند.

 

 

    نظرات