گردهمایی روسای گروه مدیریت بحران، پدافندغیرعامل وHSE  شرکت...

گردهمایی روسای گروه مدیریت بحران، پدافندغیرعامل وHSE شرکت...

به منظور هماهنگی و انسجام بخشی در حوزه مدیریت بحران و پدافندغیرعامل و HSE شرکت‌ها و بررسی، تحلیل و ارزیابی عملکرد سال 1398و برنامه‌های عملیاتی حوزه مذکور شرکت‌ها در سال 1399، هفتمین گردهمایی روسای گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وHSE شرکت‌های آب منطقه ای سراسر کشور، از ساعت 13:30 ظهر لغایت تا 18عصر روز دوشنبه مورخ 3 شهریور 1399 به صورت ویدئو کنفرانسی در مرکز پایش و مدیریت بحران شرکت مدیریت منابع آب ایران با شرکت های آب منطقه‌ای، سازمان آب و برق خوزستان و شرکت توسعه منابع آب ایران برگزار شد.

مهندس آقابیگی مدیر کل مدیریت بحران و پدافندغیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری اباعبداله الحسین (ع) و همچنین گرامی‌داشت هفته دولت، توضیحات ابتدایی در خصوص دستور جلسه را با تاکید بر اهمیت دادن به مباحث پدافندغیرعامل بویژه موارد سایبری، مدیریت سیلاب و ایمنی و بهداشت ارائه کرد.

در ادامه گزارش عملکرد حوزه مدیریت بحران، پدافندغیر عامل و HSE در بخش های ستادی و شرکت های آب منطقه ای کشور مطابق برنامه‌های مصوب ابلاغ شده در 5 محور زیر مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

  1. برنامه ریزی و سازماندهی منابع
  2. آموزش مطالعات، تحقیقات و پژوهش
  3. اقدامات مدیریت بحران
  4. اقدامات پدافند غیرعامل
  5. سلامت، ایمنی و محیط زیست ( HSE )

پس از آن با جمع بندی و ارائه انتظارات شرکت مادر تخصصی در حوزه مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و HSE جلسه با پرسش حاضرین حول موضوعاتی از قبیل قوانین بالادستی، ساختار تشکیلاتی و اقدامات جامع و اضطراری ذیربط در شرکت ها، اعتبارات و نحوه جذب آن ، کمبود نیرو و ساختار حوزه مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت ها، دوره های آموزشی مصوب، نحوه پیگیری تصویب مطالعات پدافندغیرعامل و ... ادامه یافت و آقای مهندس آقابیگی ضمن پاسخ و رفع ابهام به تفکیک سوالات مطروحه، با جمع بندی نهایی جلسه با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد خاتمه یافت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات