بسته مشوق‌های بازآفرینی، تحول عظیمی در بافت‌های  ...

بسته مشوق‌های بازآفرینی، تحول عظیمی در بافت‌های ...

بسته مشوق‌های بازآفرینی، تحول عظیمی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد مشهد ایجاد می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدهادی مهدی‌نیا در جلسه اجرایی‌سازی مصوبه بسته‌های تشویقی محلات هدف بازآفرینی بیان اینکه در بحث ارتباط حوزه شهرسازی و فناوری اطلاعات، سیستم یکپارچه شهرسازی داریم که مبنای عمل این حوزه است، اظهارکرد: 80 درصد مراجعات مردمی به شهرداری برای امور شهرسازی است و از سوی دیگر معمولا در نظر سنجی ها، میزان رضایت عمومی از شهرداری قابل قبول نیست؛ در شرایطی که شهرداری بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه میکند.

وی در ادامه گفت: ریشه اصلی این نارضایتی‌ها به خاطر حوزه شهرسازی بوده و راه‌حل مناسب، حرکت به سمت خودکارسازی و کاهش عاملیت انسانی در فرایند ها به منظور افزایش سلامت و سرعت در گردش‌کار ها است.

مهدی‌نیا با بیان اینکه وقتی مصوبه‌ای از شورای شهر ابلاغ می‌شود، باید به سادگی پیاده‌سازی شود، افزود: در این زمینه در حوزه فن اوری اطلاعات چالش‌های جدی داریم و باید در جهت حل آنها اقدام کنیم .

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد در ادامه بسته مشوق‌های بازآفرینی مصوب شورا را تحول عظیمی در حوزه بازآفرینی دانست و گفت: علیرغم همه تلاش‌ها، خروجی موضوع در بحث بازآفرینی رضایتبخش نبوده و امیدواریم با دو مصوبه بسته مشوق‌های بازآفرینی و آیین نامه شیوه رسیدگی کمیته های فنی و شهرسازی مناطق شهرداری مشهد بتوان گام‌های اثرگذاری در جهت پیشبرد بهتر اهداف خود برای شهرداری هوشمند و محلات هدف بازآفرینی برداریم.

وی این امر را منوط به همکاری تنگاتنگ و یکپارچه معاونت شهرسازی و سازمان فناوری اطلاعات دانست و اعلام کرد برای این منظور کارگروه شهر هوشمند و فناوری اطلاعات شورای شهر محوریت این هماهنگی را به عهده خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات