طرح‌های آبرسانی عسلویه و جم افتتاح شد

طرح‌های آبرسانی عسلویه و جم افتتاح شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "عبدالحمید حمزه‌پور" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب عسلویه ۲ شهر را تحت پوشش قرار می‌دهد، اظهار داشت: طول خط انتقال آب این طرح ۱۹۰۰ متر است که با لوله‌هایی به قطر ۲۰۰ و ۳۵۵ میلی‌متر از جنس پلی‌اتیلن اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات آبرسانی در شهرستان عسلویه کاهش یافته است، گفت: ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب عسلویه در راستای افزایش آب ورودی شهرهای نخل تقی و عسلویه و همچنین افزایش رضایت‌مندی مشترکان توسط استاندار به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

وی، به طرح‌های آبرسانی جم پرداخت و خاطرنشان کرد: در مراسمی در دومین روز از هفته دولت بهره برداری از خط انتقال و مخزن ذخیره آب شهر ریز آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه مدت اجرای طرح خط انتقال ۷ ماه و مخزن ذخیره ۲۴ ماه انجام شده است، افزود: طول خط انتقال آب جم ۷.۴ کیلومتر است که با لوله‌هایی به قطر ۴۰۰ و ۲۰۰ میلی‌متر اجرا شده است.

حمزه‌پور، با بیان اینکه حجم مخزن ذخیره آب ریز ۲ هزار متر مکعب است، هزینه اجرای این طرح‌ها را ۱۴۰ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: این طرح در راستای کاهش هدررفت آب و بهبود توزیع آب در راستای رضایت‌مندی مشترکان اجرا شده است.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات