منشور نظارت بر هزینه کرد از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ شود/ الزام اداره منابع طبیعی جهت مکان یابی سایت دفن پسماند در میاندوآب

منشور نظارت بر هزینه کرد از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ شود/ الزام اداره منابع طبیعی جهت مکان یابی سایت دفن پسماند در میاندوآب

شهردار ارومیه گفت: پیگیری های عاقلانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی باعث دیده شدن نیازها و کاستی های استان و ارومیه شده و این برای سالهای آینده نیز امیدوار کننده است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور که به همراه جمعی از مدیران شهرداری ارومیه جهت تبریک هفته دولت به محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی برای دیدار با ریاست و معاونان این سازمان رفته بود، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که سازمان برنامه و بودجه برای توسعه شهر و استان ریل گذاری و مسیر را هموار می کند و شاهد هماهنگی در امور و برنامه ریزی در کارها برای رشد و توسعه هستیم .

وی ادامه داد:  پیگیری های عاقلانه سازمان باعث دیده شدن نیازها و کاستی های آذربایجان غربی و ارومیه شده و این برای سالهای آینده نیز امیدوار کننده است .

شهردار ارومیه گفت:  منشور نظارت بر هزینه کرد و حوزه امور مالی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای تمامی دستگاهها و به ویژه شهرداری ها ابلاغ شود تا همه تکلیف خود را در این باره دانسته و از طرفی بتوانیم بر اساس ضوابط تعیین شده و ابلاغی پاسخگو باشیم .

حضرت پور تصریح کرد: انتظار داریم در سال 1400 بودجه های ویژه ای برای توسعه شهر در نظر گرفته شود تا شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشتر ارومیه باشیم چرا که توسعه مرکز استان سبب توسعه سایر شهرها نیز خواهد شد .

وی با اشاره به مشکلات جدی شهرداری های استان در خصوص سایت های دفن زباله یادآور شد: شهرداری ارومیه و شهرداری های آذربایجان غربی امروزه با معصل زباله های خانگی که سلامت و زیست بشری را تهدید می کنند دست و پنجه نرم می کنند و باید راهکاری در خصوص سایت های دفن زباله وهمچنین بازیافت پسماندهای شهری اندیشیده شود .

حضرت پور با بیان اینکه همچنین به عنوان نماینده شهرداری های آذربایجان غربی در جلسه حضور دارد، اظهار کرد: خواهشمندیم سازمان برنامه و بودجه،  اداره منابع طبیعی را مجاب کند تا بر اساس طرح آمایش سرزمین برای سایت دفن پسماند میاندوآب با قید فوریت مکان یابی کرده و مشکلات عدیده و بحرانی این حوزه را رفع کند .

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: در حوزه مدیریت پسماند و بازیافت، حمل ونقل شهری و پروژه های عمرانی نیازمند حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با نگاه ویژه توسعه محور هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات