سهم استان از اعتبارات عمرانی را به رتبه 6 کشوری رسانده ایم/ حضرت پور از مدیران مدبر آذربایجان غربی است

سهم استان از اعتبارات عمرانی را به رتبه 6 کشوری رسانده ایم/ حضرت پور از مدیران مدبر آذربایجان غربی است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: سهم استان از اعتبارات عمرانی را به رتبه 6 کشوری رسانده ایم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ ناصر حضرتی پر در دیدار شهردار و مدیران شهرداری ارومیه با وی به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: ایام سوگواری شهدای کربلا و امام حسین(ع) را تسلیت می گویم و ما باید از روش و منش آن حضرت الگوبرداری کنیم تا هنگامی که شاهد انحراف و اختلال در امور باشیم به فکر اصلاح باشیم .

وی ادامه داد: بزرگترین خدمت مدیران و مسئولان به ائمه اطهار(ع) در جامعه اصلاح امور و برگشت از اشتباهات است و باید یادآور شوم که هیچ بهانه ای برای عدم خدمتگزاری نداریم و باید همه مان پای کار بوده در برابر مسئولیت هایمان تلاش کرده و موفق باشیم .

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: کشور و استان در شرایط سختی قرار دارد و ما در این شرایط باید به توسعه پایدار و متوازن بیندیشیم و به دنبال راهکارها باشیم .

حضرتی یادآور شد: محمد حضرت پور از مدیران کاربلد و مدبر استان به ویژه در حوزه های عمرانی است و در راستای توسعه پایدار شهر تلاشهای وافری انجام داده است .

وی تصریح کرد: در راستای نیل به توسعه پایدار و جبران برخی عقب ماندگی ها از استراتژی ناله و هوچی گری عبور و مطالبه گری عزتمندانه و هدفمند را مدنظر قرار داده ایم و موفق نیز شده ایم به نحوی که سهم آذربایجان غربی را از اعتبارات عمرانی را به رتبه 6 کشوری رسانده ایم و این نشانگر نوع نگرش به این استان در سازمان برنامه و بودجه کشور است .

حضرتی با اشاره به اینکه این شرایط فضای خوبی را برای توسعه استان فراهم می کند، اظهار کرد: از شهرداری ارومیه قدردانی می کنیم که در خصوص عمران شهری، منظر و سیمای شهری، زیرساخت ها، گردشگری، اشتغال زایی، مراسم های آیینی و مذهبی همیشه پای کار بوده و تحول ایجاد کرده است .

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه می تواند در حوزه توسعه پایدار و توسعه گردشگری بسیار اثرگذار باشد و ما نیز در حوزه مدیریت پسماند، آسفالت، احداث تقاطع ها همانند همیشه کمک حال شهرداری ها بوده و خواهیم بود .

حضرتی گفت: توسعه آذربایجان غربی نیاز به وحدت و همدلی دارد و چنانچه اختلافی نیز داریم به جای اختلال در امور جاری و اتهام زنی برای تخریب مدیران پای کار، در صندوق های انتخاباتی می توانیم این اختلاف را حل و نتیجه هرآنچه شد دوباره با وحدت و همدلی به فکر توسعه و پیشرفت شهر و استانمان باشیم .

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی یادآور شد: اسیر یک سری بازیهای سیاسی بیهوده شده ایم و نباید به فکر تخریب مدیران باشیم و از این عارضه خودداری کنیم اما برخی از ما رسالت خود را در زیرسؤال بردن مدیران قرار داده ایم .

حضرتی تأکید کرد: تمامی افتخارمان پیاده کردن افراد از قطار انقلاب اسلامی است و این موضوعی است که حتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در سخنرانی هایشان از آن ابراز نگرانی می کردند و متاسفانه در استان ما نیز شرایط  سخت تر است و با این شرایط طی مسیر توسعه پایدار بسیار مشکل است .

همچنین در پایان مراسم معاونان این سازمان هرکدام طی سخنانی به بیان مباحثی در خصوص عملکرد شهرداری ارومیه و مشکلات و مسائل موجود پرداختند .

مهمترین مباحثی که از سوی معاونان سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی مطرح شد بدین شرح است : 1- شهرداری ارومیه در بین شهرداری های استان بیشترین رعایت ضوابط فنی و اجرایی را دارد. 2- کمترین مورد اختلاف بین پیمانکاران و شهرداری در شهرداری ارومیه است. 3- طی ارزیابی های کارشناسان آمایش سرزمین کشور، در بین شهرهای مناطق مرزی، ارومیه زیباترین شهر انتخاب شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات