استانداری کارخانجات را مکلف به خرید گوجه فرنگی با قیمت مصوب کند/ کاهش جدی درآمد شهرداری ارومیه با ابلاغ ضوابط طرح تفصیلی

استانداری کارخانجات را مکلف به خرید گوجه فرنگی با قیمت مصوب کند/ کاهش جدی درآمد شهرداری ارومیه با ابلاغ ضوابط طرح تفصیلی

شهردار ارومیه گفت: از استانداری تقاضا داریم کارخانجات فراوری را مکلف کند تا گوجه فرنگی ارومیه را به قیمت مصوب خریداری کرده و از خرید محصولات سایر استانها نیز خودداری کنند .

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور در دیدار با استاندار آذربایجان غربی با تبریک ایام هفته دولت و تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: از زحمات جنابعالی  برای توسعه آذربایجان غربی و حل مسائل و مشکلات شهر قدردانی می کنیم .

وی ادامه داد: درآمد شهرداری ارومیه از زمان ابلاغ ضوابط طرح تفصیلی کاهش یافته و به یک سوم ایام پیش از آن کاهش یافته است .

شهردار ارومیه گفت: در صورت تداوم شرایط موجود احتمالاً تا پایان سال با مشکلاتی در حوزه پرداخت حقوق پرسنل مواجه شویم، بنابراین انتظار داریم جنابعالی با هماهنگی وزارت کشور و مطالبه جدی از این مجموعه جهت تشکیل جلسات کمیسیون های ماهانه برای حل مشکلات موجود و بررسی پرونده ها، شهرداری ارومیه را یاری رسانید .

حضرت پور تصریح کرد: همچنین کرونا نیز باعث کاهش درآمدهای شهرداری ارومیه شده و علاوه بر این اخیراً 7 میلیارد تومان  برای بیمه رانندگان اتوبوس و تاکسی هزینه کردیم .

وی همچنین ضمن اشاره به مشکلات کشاورزان یادآور شد: از استانداری تقاضا داریم کارخانجات فراوری را مکلف کند تا گوجه فرنگی ارومیه را به قیمت مصوب خریداری کرده و از خرید محصولات سایر استانها نیز خودداری کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات