زنگ خلاقیت در خانه فرهنگ جوان لتحر به صدا در آمد

زنگ خلاقیت در خانه فرهنگ جوان لتحر به صدا در آمد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با بیان اینکه خلاقیت قابلیت و توانایی است که در همه افراد وجود دارد ولی برای پرورش و تقویت نیاز به شکوفایی دارد، گفت: به منظور تربیت و آموزش افراد نوآور و خلاق برنامه« زنگ خلاقیت» از سوی امور خانه‌های فرهنگ این سازمان با حضور کودکان و نوجوانان راوند درسه محور دست ورزی ، بازی فکری و مهارت حرکتی برگزار شد.

محمدحسین واحدیان از خلاقیت به عنوان زیباترین و شگفت انگیزترین خصیصه انسان نام برد و افزود: با توجه به پتانسیل‌های موجود در سطح منطقه راوند و استقبال خانواده‌ها این برنامه اجرا شد تا علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی، گامی موثر در غنی سازی اوقات فراغت وشکوفایی خلاقیت در آن‌ها باشد.

وی با بیان اینکه«زنگ خلاقیت» شامل ساخت کاردستی، بازی دومینو، دوز چهارسو، با رویکرد آموزش شهروندی و تفکر خلاق بود، یادآور شد: در این برنامه که به منظور معرفی بازی و مهارت‌های حرکتی مورد توجه قرار گرفت، کودکان و نوجوانان پس از آموزش هر بازی از سوی مربیان حاضر در برنامه، به بازی و رقابت دوستانه با یکدیگر پرداختند.

تربیت نسل خلاق و همچنین ایجاد نشاط و حس رقابت سالم در بین کودکان و نوجوانان از جمله اهداف برگزاری این برنامه عنوان شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات