تخریب و آزادسازی دو ملک در حریم سیلک

تخریب و آزادسازی دو ملک در حریم سیلک

بهمن کاظمیان گفت: به منظور انجام تکالیف قانونی و جلوگیری از تغییر اراضی کشاورزی و باغات و همچنین حفظ حریم تپه‌های باستانی سیلک کاشان، دو فقره حکم کمیسیون بدوی ماده 100 شهرداری که مراحل اداری، قضائی و انتظامی آن به صورت کامل انجام شده و پس از قطع انشعابات بصورت کامل اجرا گردید.

وی خاطرنشان کرد: مستحدثات موضوع رأی‌ها شامل یک خانه باغ به مساحت تقریبی 50 متر مربع و یک خانه باغ و مغازه تجاری به مساحت 143 مترمربع در دو طبقه ساخته شده با مصالح بنائی بوده که به صورت دستی و استفاده از ماشین آلات تخریب گردید.

مدیر اجرای احکام شهرداری در ادامه بیان کرد: به شهروندان و مالکین اراضی کشاورزی توصیه می‌گردد قبل از انجام هرگونه معامله( خرید و فروش)، ساخت و ساز جزئی و کلی، محصور کردن اراضی کشاورزی شامل دیوارکشی و فنس‌کشی، از شهرداری و اداره جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و سایر مبادی ذیربط استعلام‌های لازم را به عمل آورند.

کاظمیان تأکید کرد:  تمام آرای کمیسیون ماده صد شهرداری با دستور تخریب در برنامه‌ریزی‌های اجرای احکام شهرداری قرار دارد که با تامین پشتیبانی انتظامی به تدریج اجرا خواهد شد.

وی با قدردانی از شهرداری منطقه چهار، ستاد انضباط شهری و عوامل ستادی اجرای احکام، از دادستان، فرماندهی و یگان انتظامی شهرستان، شرکت های خدماتی ( آب ، برق، گاز ، تلفن) در این زمینه به صورت ویژه تقدیر کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات