رخداد سه آتش سوزی همزمان در رشت/آتش نشانی رشت

رخداد سه آتش سوزی همزمان در رشت/آتش نشانی رشت


125 رشت_ به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت-آتش سوزی مغازه پارچه فروشی در آسایش 7 به ساعت 18:14 دقیقه جمعه 14 شهریور 99 به آتش نشانان اطلاع داده شد .

شهرام مومنی رئیس سازمان آتش نشانی رشت از اعزام 31 آتش نشان بهمراه 8 دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه خبر داد و گفت: علت این آتش سوزی در دست بررسی است و آتش نشانان با توجه به تعطیلی مغازه سریعاً نسبت به باز کردن درب(بدون آسیب) و مهار آتش اقدام کردند .

وی در ادامه به اعلام دو آتش سوزی دیگر در ساعت 18 و 59 دقیقه اشاره کرد و گفت: اطلاع شهروندان مبنی بر آتش سوزی یکباب کارگاه چوب بری در خیابان فخب و نیز داروخانه ای در خیابان نامجو بود .

مومنی از اعزام 42 آتش نشان بهمراه 13 دستگاه خودروی اطفائی و آبرسان به محل‌ آتش سوزی ها خبر داد و گفت: علت آتش سوزی داروخانه اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه هواکش اعلام شد که خوشبختانه آتش نشانان توانستند در کمترین زمان ممکن آتش را در همان محل مهار کنند .

این مسوول ضمن تاکید بر پراکندگی و شدت آتش سوزی کارگاه چوب بری، ادامه داد: وجود مواد قابل اشتعال(چوب) کار آتش نشانان را بسیار سخت می نمود که به حمدالله در تلاشی مضاعف از گسترش و پیشروی آتش جلوگیری شد .

همین گزارش حاکی است: در مجموع 67 آتش نشان، 6 افسر ارشد بهمراه 21 دستگاه خودروی اطفائی و آبرسان عصر امروز جمعه 14 شهریور 99 در مهار آتش سوزی دو باب مغازه و یک داروخانه حضور داشتند .

خوشبختانه در این حوادث به کسی آسیب جانی نرسید .


لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات