پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

بسمه تعالی

آغاز سال جدید تحصیلی و شروع دوباره تلاش و کوشش جویندگان دانش در فضای کسب علم، معرفت و فضیلت را که امسال چند روزی زودتر از موعد همیشگی شاهد آن هستیم، را گرامی می‌داریم.

بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها طلیعه نوزایی، تکامل، پویایی و حرکت توسعه‌ای جامعه و کشور عزیزمان است و دانش‌آموزان و دانشجویان کوشا و طالب دانش و علم اندوزی به‌سان سرمایه‌های ارزشمند توسعه و پیشرفت، با اندیشه‌های متعالی و همت بلند نقشی بی‌بدیل و تأثیرگذار در چشم‌انداز تکاملی ایران سرافراز ایفا می‌کنند

امسال زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، با صدای شادی کودکان نواخته شد. همه ما می‌دانیم که هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری نیست و بودن در فضای علمی مدرسه، به‌خودی خود چقدر در رشد و ارتقای کمی و کیفی وضعیت تحصیلی فرزندانمان مؤثر است.

ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت آغاز سال تحصیلی و آرزوی موفقیت برای همه نوباوگان گرانمایه این مرزوبوم، آرزومندیم در نهایت صحت و سلامت این ایام را سپری کنند و از کادر آموزشی و معلمان پرتلاش و متعهد که با وجود شرایط خاص کنونی امر مهم آموزش را تعطیل نکرده و دلسوزانه در راستای تربیت نیروی انسانی عالم تلاش می کنند، قدردانی می نمایم.

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده -رئیس  شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات